Net zoals hij binnen hele korte tijd de oorlogen in Oekraïne en Israël op zou lossen?quote:Op zondag 27 juli 2025 07:48 schreef QAnonn het volgende:
Trump zal dit conflict ook weer moeten oplossen.
Ik zie eigenlijk alleen maar mensen die zich druk maken over de seksindustrie en dat al die landen ze zich niet boeien verder en hun stomme takes over Israel-Gaza conflict hier droppen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:02 schreef DjVero het volgende:
Hebben de wortelknagers zich al verzameld om ook hier vlaggetjes voor te zwaaien, 'awareness' te creëeren en de mensen aldaar een steuntje in de rug te geven?
Niet zo vreemd, toch? De seksindustrie is nog altijd groot hier. Massaaaaaaaage. Hello welcome!quote:Op zondag 27 juli 2025 10:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen maar mensen die zich druk maken over de seksindustrie en dat al die landen ze zich niet boeien verder en hun stomme takes over Israel-Gaza conflict hier droppen.
Allebei de helft.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:40 schreef TAmaru het volgende:
Jammer altijd dit soort nutteloze conflicten om minimale stukjes land.
Ik heb wel een poll:
[poll=9487]
Anders: het zal me aan mijn kont roesten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:40 schreef TAmaru het volgende:
Jammer altijd dit soort nutteloze conflicten om minimale stukjes land.
Ik heb wel een poll:
[poll=9487]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |