SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja na een paar keer met een brandblusser op de deur te rammen ging die vanzelf open, maar het glas was nog heelquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar meneer de agent ik brak niet, de deur stond gewoon open. Dus ik dacht ga gewoon naar binnen
Het is toch ook openbaar vervoer? Dan hoef ik toch niet voor een treinkaartje te betalen, toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na een paar keer met een brandblusser op de deur te rammen ging die vanzelf open, maar het glas was nog heel
Ja ik moest kloppen want de bel deed het niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na een paar keer met een brandblusser op de deur te rammen ging die vanzelf open, maar het glas was nog heel
precies, die deuren gaan gewoon voor je open.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch ook openbaar vervoer? Dan hoef ik toch niet voor een treinkaartje te betalen, toch?
Ja er stond alleen een paal en geen poortje, dus kon je zo doorlopenquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch ook openbaar vervoer? Dan hoef ik toch niet voor een treinkaartje te betalen, toch?
Om dan gelijk te gaan kloppen met een brandblusser zou niet mijn eerste keuze zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Nee, zou de brandbijl pakken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om dan gelijk te gaan kloppen met een brandblusser zou niet mijn eerste keuze zijn
Yes; vooralsnog nog droog hier in het 'zuiden'quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Buitje nummer twee, ik hoop dat @:sting binnen was gebleven.
And, there we go, bui #2 hier nu ook gearriveerdquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
'Heavier rain soon.'
Ja thanks Microsoft.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had onze onderkoffer Mod weer op het verkeerde knopje gedrukt?? ...![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze drukt regelmatig op de like knop bij posts. Zijn die ook onbedoeld dan??![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees van wel.
maar toch doen we gewoon alsof ze ons leuk vindt
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf al wel gewoon lekker ligt te slapen
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter laten we haar slapen, ze heeft al strubbles genoeg
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
en ik maar denken dat Essie oprecht en aardig was.....
Lig je gewoon braaf lekker te slapen, en ineens wordt er besloten dat ik jullie heul niet aardig vindquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze de hele dag op de TR knop bij elke post drukken
idd.quote:
een stuk droger dan gisteren in ieder gevalquote:
Oh leuk!quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Ik heb net een stukje gewandeld in het bos.
Nu ben ik gerezen bladerdeeg aan het maken. Wat ik nooit eerder heb gedaan.
Daar wil ik volgend jaar heen. Lekker met de Qliner de Afsluitdijk over.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
Ik was even met mijn moeder naar de Weversmarkt
Groen zeker?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Ik heb net een stukje gewandeld in het bos.
Nu ben ik gerezen bladerdeeg aan het maken. Wat ik nooit eerder heb gedaan.
wat s een qliner?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wil ik volgend jaar heen. Lekker met de Qliner de Afsluitdijk over.
Ja doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wil ik volgend jaar heen. Lekker met de Qliner de Afsluitdijk over.
Er is veel groen in het bos, maar waren ook gele blaadje en die gewoon op de grond lagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |