Hoezo ? Dit staat in KLB.quote:
Maar urn me er niet op vast.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik postte laatst iets van Ozzy Man, viel ook niet bij iedereen in goede aarde.
Och was één van de eerste real life dingetjes toentertijd en van tijd tot tijd wel lachen.quote:Veel kennen hem alleen van zijn soap (Waar ik nooit een aflevering van heb gezien)
Van me wel.quote:
Dat zou de ondergang van tong80 zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Och was één van de eerste real life dingetjes toentertijd en van tijd tot tijd wel lachen.
"Shaaroooooonnnn!" .. Die kinderen van 'm zijn waren wel geflipt.
Ik heb niks met z'n muziek, maar snap de hype-om-te-reageren wel. Stel je voor dat je als semi bekendheid opeens niets laat weten..daar gaan je online social credits...
Dat kan ik me heel goed voorstellen beste tong.quote:
Dank, maar het is Tong en tong80.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen beste tong.
Ken je Herman van Boeijen ?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik niet
Het boeit mij allemaal niet zoveel sorry
Klopt. Flinke afbreuk zelfs.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:44 schreef Cupfighter het volgende:
die soap vond ik wat afbreuk doen aan zijn image
Terwijl dat wel degelijk humor isquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik postte laatst iets van Ozzy Man, viel ook niet bij iedereen in goede aarde.
Een rocker zonder drugsprobleem is geen echte rocker.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:22 schreef tong80 het volgende:
De mee hoppende Tik-Tokkers en andere huisvrouwen. Veel kennen hem alleen van zijn soap (Waar ik nooit een aflevering van heb gezien) Het ligt voor de hand om nu iets van Black Sabbath te draaien. Wat een gekkigheid. Ik heb er nooit wat aan gevonden. Verder vond en vind ik de zang van Ozzy niet om aan te krijsen. Buiten Let it Be en Yesterday is er geen nummer van ze die blijft hangen. Toch uit respect, een homo met bril zonder drugsprobleem.................
Edoch..........Ozzy is een held.
tong80
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |