Afgelopen zaterdag was het tussen de middag weer smerig warm.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 dag?I wish niet waar @:cherrylips?
Wij waren blij dat het hier op een gegeven moment 25 graden was na al die dagen rond de 30 graden
Volgens mij valt het verschil wel mee? En anders geen ideequote:Op woensdag 23 juli 2025 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe wonen wij relatief dicht bij elkaar met dan nog best zo'n verschil.
Het is hier wel een handvol zagen boven de 25 geweest deze maand denk ik. Ja niet meteen 30 of zo, maar toch.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt het verschil wel mee? En anders geen idee
Zondag ook nog. Burgers bush is er niets bijquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was het tussen de middag weer smerig warm.
Luchtvochtigheid was hier gisteravond 80%quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
26 graden bij 60% luchtvochtigheid op kantoor
Zo voelde ik me zaterdagquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zondag ook nog. Burgers bush is er niets bij
25,01quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is hier wel een handvol zagen boven de 25 geweest deze maand denk ik. Ja niet meteen 30 of zo, maar toch.
wij moeten ruilen van woonplaats geloof ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat verschil is best groot. Het is heel juli tot dusver maar 1 dag boven de 25 graden geweest![]()
En bij jullie is het benauwd warm, dat is niet zo lekker
37 zelfsquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Het was een week of drie geleden 34 graden toch?
Bepaalde aspecten kunnen we wel ruilenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij moeten ruilen van woonplaats geloof ik
Kom oppppp!!!quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even streng staren naar de thermometer om hem nog even net over de rand te duwen.
Vrijdag was het volgens mij warmer, toch? Zo voelde het welquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Donderdag 25 graden
Vrijdag 24 graden
Zaterdag 26 graden
Die mij maar 3858437 miljoenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Doe mij maar 25 graden met droge lucht.
Dit is voor aankomende weekendquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijdag was het volgens mij warmer, toch? Zo voelde het wel
Oh, ja dat helpt niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bepaalde aspecten kunnen we wel ruilen
[..]
Kom oppppp!!!
Oké naar buiten, ik kocht vliesdoek om groentes te beschermen maar het is te klein![]()
Introduceer een marter.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ja dat helpt niet.
We hebben hier een rattenprobleem. Aantal mensen zijn hun oogst al kwijt.
Vandaar dat ik zweette als een otterquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Afgelopen weekend was
vrijdag 27 graden
zaterdag 30 graden
zondag 27 graden
Een nieuwe politieke partij of motie bij BBB, want marters zijn beschermde dierenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat introduceer ik als de marter een probleem wordt?
Goede vraag. Is denk ik het grootste roofdier on Nederland?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat introduceer ik als de marter een probleem wordt?
Is er een beschermd dier wat ik niet kan plaatsen maar wel lokken dat marters eet?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een nieuwe politieke partij of motie bij BBB, want marters zijn beschermde dieren
Oh nee ik denk slechts aan eerdere voormalig goede ideeen van mensen die nieuwe dieren introduceerden in een ecosysteem om een probleem te verhelpen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag. Is denk ik het grootste roofdier on Nederland?
Ohnee wacht, er zijn nu wolven.
Waarom verwacht je dat een marter een probleem gaat zijn? Vallen geen vee aan en ook geen mensen.
Vos? Wolf?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een beschermd dier wat ik niet kan plaatsen maar wel lokken dat marters eet?
Heel verstandig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee ik denk slechts aan eerdere voormalig goede ideeen van mensen die nieuwe dieren introduceerden in een ecosysteem om een probleem te verhelpen.
Er is wel eens een wezeltje in de achtertuin geweest. Maar bij m'n moestuin nooit gezien.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Marters komen hier gewoon overal voor. Bij jouw tuin in de omgeving niet?
Dus om de ratten uit m'n tuin te houden moet ik...quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees dat marters niet echt vijanden hebben behalve het verkeer.
Of een hond introduceren die gefokt en getraind is om ratten te vangenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus om de ratten uit m'n tuin te houden moet ik...
*checks notes*
asfalteren
Hier heb ik ze nog nooit gezien, zitten zo te zien ook voornamelijk in het oostelijke deel van het landquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Marters komen hier gewoon overal voor. Bij jouw tuin in de omgeving niet?
Genietenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
26 graden bij 60% luchtvochtigheid op kantoor
quote:Ze steekt direct van wal. „‘Geil kontje’ en ‘daar word ik geil van’, dat heb ik niet gezegd. Dat ben ik niet. Ik maak ook geen neukbewegingen.”
Lekker kontje? Dat wel, geeft ze toe. „Het was een domme actie. Je mag dat niet zeggen. De boa gaf mij een boete. Dus ik dacht: het is klaar.”
Hoeveel was die boete, informeert de politierechter. Dat is belangrijke informatie, omdat je in Nederland niet twee keer gestraft mag worden voor hetzelfde feit. „Oh dat weet ik niet”, zegt ze luchtig. „Ik krijg zoveel boetes. In de trein en zo. Mijn curator doet dat. Geen idee wat er allemaal in en uitgaat.”
Pareltje voor de samenleving dit hoorquote:De Arnhemse wordt ook verdacht van een inbraak bij een kantoor, samen met twee vrienden. „Dat is toch geen inbreken”, zegt ze. „Dan verniel je een raam ofzo.”
Bij het bedrijfspand op Arnhems Buiten gingen de schuifdeuren die nacht vanzelf open, zegt ze. Ook omdat een van de vrienden driemaal met de brandblusser op de deur beukte. De blusser was even daarvoor in de parkeergarage leeggespoten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-gesleept~a4d58021/
quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Pareltje voor de samenleving dit hoor
quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Pareltje voor de samenleving dit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |