Is dat dicht bij Simpelveld? Ik was daar ooit om een motor op te halen, erg mooi gebied.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik woon op het kamp in Malberg, Maastricht, Nederland, Limburg.
Weet niet wat dichtbij voor jou is sorry maatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat dicht bij Simpelveld? Ik was daar ooit om een motor op te halen, erg mooi gebied.
Utrecht is voor mij als Maarssenaar dichtbij (met gemotoriseerd vervoer, met de fiets is zelfs het einde van de straat al ver).quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Weet niet wat dichtbij voor jou is sorry maat
Ik kom soms in simpelveld
vroeger heel vaak hiihiih
okquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij als Maarssenaar dichtbij (met gemotoriseerd vervoer, met de fiets is zelfs het einde van de straat al ver).
Beetje Maarssen - Amsterdam dus zonder de files. Halfuurtje met de motor?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ok
maastricht - simpelveld zal zo een 30km zijn
zoiets zal het zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beetje Maarssen - Amsterdam dus zonder de files. Halfuurtje met de motor?
Gekomen als in gespoten?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Weet niet wat dichtbij voor jou is sorry maat
Ik kom soms in simpelveld
vroeger heel vaak hiihiih
Maarssenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beetje Maarssen - Amsterdam dus zonder de files. Halfuurtje met de motor?
Pertinent niet. Wij zijn fundamenteel tegen het concept betaald parkeren en zullen nog fuseren met Hilversum, Abcoude of Woerden als het moet. Jullie hebben de kans gehad, maar het enorm verbrald. Eigenlijk is Maarssen gewoon een verlengde van Utrecht, maar wij gaan slecht op wanbeleid.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar ook gewoon een wijk van Utrecht.
We hebben lage weide al, Maarssen volgt vanzelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pertinent niet. Wij zijn fundamenteel tegen het concept betaald parkeren en zullen nog fuseren met Hilversum, Abcoude of Woerden als het moet. Jullie hebben de kans gehad, maar het enorm verbrald. Eigenlijk is Maarssen gewoon een verlengde van Utrecht, maar wij gaan slecht op wanbeleid.
Dat is wel schandalig ja, dat de Zonnebaan als Utrecht wordt gezien. Best wel grappig, want Vleuten ligt verder af van Utrecht dan Maarssen en dat is wel Utrechtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
We hebben lage weide al, Maarssen volgt vanzelf.
Hele straatweg af, uiteindelijk wordt Amsterdam ook een wijk van Utrecht.
Is zonnebaan niet nog net Maarssen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is wel schandalig ja, dat de Zonnebaan als Utrecht wordt gezien. Best wel grappig, want Vleuten ligt verder af van Utrecht dan Maarssen en dat is wel Utrechtwe will hold the line! Amsterdam mag je hebben, maar je zult om ons heen moeten.
Dacht ik eerst ook, totdat ik op mijn werk het adres Zonnebaan, Utrecht zag staanquote:
Maar die halte is bij scouting in boomstede? Dat lijkt me.toch Maarssenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, totdat ik op mijn werk het adres Zonnebaan, Utrecht zag staan
Pottenberg ftwquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik woon op het kamp in Malberg, Maastricht, Nederland, Limburg.
Dat is de bushalte ja, maar die ligt eigenlijk al in Boomstede en dat is wel Maarssen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:34 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Maar die halte is bij scouting in boomstede? Dat lijkt me.toch Maarssen
Dan moeten ze het halte Boomstede noemen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 05:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is de bushalte ja, maar die ligt eigenlijk al in Boomstede en dat is wel Maarssen.
Dan raken ze misschien in de war met de volgende halte, vogelweg-zwanenkamp is al zo verwarrend.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dan moeten ze het halte Boomstede noemen.
Pics or it di...quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:03 schreef Telefoonvork het volgende:
Hé dat is de vrouw die ik gisteren helemaal vol gepompt heb met mijn levenssappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |