quote:Op donderdag 4 september 2025 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Roddels over EvelineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roddels over opgeblazen BartBart schijnt goed te kunnen zingen..... In welk universum? Niet met de karaoke in elk geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat dit geen roddels zijn, maar feiten..
Misschien met een autotune....?
Had ik nu met Ingrid ook wel een beetje, maar stoorde me ook aan het feit dat het leek alsof ze meedeed voor de promotie voor de verkoop van haar B en B.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zorgde wel voor popcorn dat is waar
Eens! Die man kan niet zingenquote:Op donderdag 4 september 2025 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Bart schijnt goed te kunnen zingen..... In welk universum? Niet met de karaoke in elk geval.
Misschien met een autotune....?
Het leek alsof? Laat die woordjes maar gerust weg.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Had ik nu met Ingrid ook wel een beetje, maar stoorde me ook aan het feit dat het leek alsof ze meedeed voor de promotie voor de verkoop van haar B en B.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |