Ouderwetse tv-kijker, Videoland-kijker.
Wie vooruitkijkt op Videoland kan zomaar het verloop van de laatste relatieperikelen verklappen aan de ‘ouderwetse’ tv-kijker. De een is bij aflevering 18, de ander al bij aflevering 24.
https://www.ad.nl/show/sa(...)ngdiensten~a8a9fc12/Tina Nijkamp: "Is B&B Vol Liefde over haar hoogtepunt heen? Ik ben nu al ’B&B Vol liefde’ moe door RTL Boulevard, alles draait alleen nog maar daarom."
B&B Vol Liefde-hype wel beetje over?
Kijkers van B&B Vol Liefde zeggen "hele stukken door te spoelen".” "Het authentieke is eraf " “De helft van de B&B eigenaren heeft de B&B te koop staan’, dat de B&B eigenaren ’geen liefde zoeken, maar een klusjesman’ en ’het spontane weg is. Alles voelt geregisseerd’.”
"Veel klussen en weinig romantiek. " Sommige B&B-eigenaren lijken op promotie voor hun te koop-staande B&B uit te zijn."
Tina Nijkamp: Tja, de B&B Vol Liefde-hype is wel een beetje over, lijkt. Het is meer B&B Te Koop geworden helaas. Cupido werd vervangen door de makelaar”, “Tip voor RTL 4: noem B&B Vol Liefde vanaf volgend jaar,: Zomer Vol Liefde. je hoeft niet meer alleen B&B-eigenaren te hebben. Want: Veel meer keus qua kandidaten,
https://www.mediacourant.(...)ype-wel-beetje-over/Een Zomer Vol Liefde, deelnemers die in het buitenland wonen en werken, op zoek zijn naar de liefde.
En had kapster, top-styliste. Ingrid Peeters, Lesbos, ook als kapster kunnen deelnemen en hadden we haar aan het werk kunnen zien in haar eigen kapsalon Dutch-Hairdesign in de plaats Anaxos, waar Ingrid full-time in de zomermaanden als kapster werkt en waar de lokale bevolking en toerisme binnen komen vallen, in één woord geweldig!
http://dutch-hairdesign.com/images/0000.JPGB&B Vol Liefde-hype is een beetje over?
RTL-baas Peter van der Vorst laat aan het AD weten dat er alleen al op Videoland ‘tegen de 1,5 miljoen mensen’ per aflevering kijken naar B&B Vol Liefde. “Tel daar de lineaire cijfers bij op en het programma trekt rond de drie miljoen mensen per aflevering.” Het is gigantisch. En dan wordt het kijken op kleine schermen – denk aan telefoons en tablets – nog niet meegerekend.”
Tina Nijkamp reageert op haar analysekanaal: “Goh. Tijdens dit seizoen 5, dat ook veel kritische geluiden kent, openbaart RTL nu opeens WEL Videoland-cijfers. 1,5 miljoen Videoland-kijkers, volgens Peter van der Vorst. Dat is veel voor een streamingdienst met ruim 1,6 miljoen abonnees.”
https://www.mediacourant.(...)hype-beetje-over-is/[ Bericht 5% gewijzigd door Tuinfluitert op 03-09-2025 12:12:25 ]