Weer? Wanneer is dat voor het laatst geëist en uitgevoerd?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:59 schreef Jahr00n het volgende:
Wat mij betreft is dit gewoon weer een gevalletje doodstraf.
Volgens mij kort na WO2quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer? Wanneer is dat voor het laatst geëist en uitgevoerd?
Als je pech hebt komt hij op je voorruit terecht en ben je dood maar laten we er vooral dom om lachen. Verder is met 120 een betonblok raken ook echt niet om te lachen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:03 schreef SuperNeger het volgende:
We zijn allemaal jong geweest. Niet netjes? Ja zeker. Als je pech hebt rij je er overheen en heb je schade aan je auto.
Maar goed, als je met je vrienden bij bankje aan het chillen bent en je bent allemaal skaffa en iemand komt opeens op dit idee en je gaat dat doen dan kom je waarschijnlijk niet meer bij van het lachen met z'n allen.
Ik keur het ook zeker niet goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als je pech hebt komt hij op je voorruit terecht en ben je dood maar laten we er vooral dom om lachen. Verder is met 120 een betonblok raken ook echt niet om te lachen.
Debiel.
War zet je erop?quote:
Totdat iemand anders het bij jezelf doet en behalve schade aan je autoruit er hulpverleners zijn die stukjes van je hersenen uit je auto mogen lospulken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:03 schreef SuperNeger het volgende:
We zijn allemaal jong geweest. Niet netjes? Ja zeker. Als je pech hebt rij je er overheen en heb je schade aan je auto.
Maar goed, als je met je vrienden bij bankje aan het chillen bent en je bent allemaal skaffa en iemand komt opeens op dit idee en je gaat dat doen dan kom je waarschijnlijk niet meer bij van het lachen met z'n allen.
ook al is de kans dat toevallig net die steen land als jij langsrijdt relatief klein is zou ik ook wel vet pissig zijn ja zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Totdat iemand anders het bij jezelf doet en behalve schade aan je autoruit er hulpverleners zijn die stukjes van je hersenen uit je auto mogen lospulken.
Dan ben je niet pissig meer, dan ben je overleden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
ook al is de kans dat toevallig net die steen land als jij langsrijdt relatief klein is zou ik ook wel vet pissig zijn ja zeker
Klinkt eerder als XR dan een kwa jongens streek/baldadigheid.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:19 schreef golfer het volgende:
Net op het 6-uur journaal een item erover gezien. De grote brokken beton werden 's nachts op de weg gegooid/gelegd.
Deed die dat ook?quote:
Die heeft ooit een reportage gemaakt over viaduct stenengooiers. Wandelde hij even het kamp binnen om verhaal te halen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Deed die dat ook?
Duider Peter zou ongetwijfeld wel weer bij een talkshow zijn aangeschoven á ¤2.500,-.
Dan was het zeker geen incident geweest of toevalquote:
vorige week hebben ze van die betonnen sokkels die onder verkeerspaaltjes zitten naar beneden gepleurdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
ook al is de kans dat toevallig net die steen land als jij langsrijdt relatief klein is zou ik ook wel vet pissig zijn ja zeker
Dan was het zeker heel VERDACHTquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dan was het zeker geen incident geweest of toeval
Zag net wat beelden voorbij komen. Het zijn grote brokken maar ook niet extreem. Dit kunnen ook verveelde pubers doen. Hopelijk pakken ze de daders snel…quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:19 schreef golfer het volgende:
Net op het 6-uur journaal een item erover gezien. De grote brokken beton werden 's nachts op de weg gegooid/gelegd.
Leuk laten we de proef op de som nemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:03 schreef SuperNeger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |