Jou in elk geval niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wie heb jij afgelopen nacht gedaan
Ik plan wel even een meeting in. Kunnen we de voorwaarden bespreken.quote:
Dat is inderdaad een goed begin. Elke uitnodiging voor een vergadering zonder duidelijke agenda moet je weigeren. De agenda hoeft niet veel te zijn, maar het doel van de vergadering moet in ieder geval duidelijk geformuleerd zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
"He, heb je de vergadering voorbereid?"
Nee rot op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:21 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed begin. Elke uitnodiging voor een vergadering zonder duidelijke agenda moet je weigeren. De agenda hoeft niet veel te zijn, maar het doel van de vergadering moet in ieder geval duidelijk geformuleerd zijn.Een kick-off waarin je anderhalf uur bespreekt wat al bekend was en waar vervolgens nooit meer opvolging aan wordt gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Ja!! Precies dat!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:51 schreef vigier het volgende:
Ik ga dan tegelijkertijd andere dingen doen met als resultaat dat ik alleen nog een soort van 'in de meeting hang', of het lukt niet echt en ben ik aan het einde van de meeting chagrijnig omdat ik beide maar halfbakken heb gedaan en beter gewoon niet in die meeting was gegaan. Maar hee, ik ben te schijterig om tijdens de meeting al te zeggen: wat doen we hier, stuur een mail en ga aan het werk.
Janken jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:19 schreef Regilio_ het volgende:
Er gaat niets boven even lekker sparren over de opdrachten van deze sprint voordat het overleg waarin de opdrachten worden verdeeld. Héérlijk!
"Je staat op mute!!!!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |