vliegen met ryanair is wel echt puur genietenquote:
Pay peanuts get monkeysquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vliegen met ryanair is wel echt puur genieten
9gag, alleen is het af en toe wel graven naar iets leuks tussen al het politieke gejammerquote:
ja precies. Die site is echt achteruit gegaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
9gag, alleen is het af en toe wel graven naar iets leuks tussen al het politieke gejammer
Geen idee sorry. Ik klik op dat zoekicoontje en daarna klik ik op een "interessant" plaatje en vanuit daar scroll ik door tot bam.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee sorry. Ik klik op dat zoekicoontje en daarna klik ik op een "interessant" plaatje en vanuit daar scroll ik door tot bam.
de stories van CLquote:
Op werk, hoef ik alleen om mij heen te kijkenquote:
De beste manier om iets te testen is toch door het te laten testen door mensen die er niks van snappen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het nut van een testplan als niemand zich eraan houdt?
Ik moest een testplan schrijven over testing dat ik al een jaar zelf uitvoer, zodat ik kon testenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beste manier om iets te testen is toch door het te laten testen door mensen die er niks van snappen?
Dat is zeer belangrijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en zodat andere mensen er een mening over konden hebben
Fattaxquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon limiet stellen aan het gewicht van de passagier.
Fok.quote:
had hij iets van je gestolen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
Er rende hier net een grote spin voorbij op het balkon
dan was het wel een hele grote spinquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOrgen maar kijken of de wasmachine er nog staat ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |