SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
TT
[ Bericht 66% gewijzigd door MooieTop6 op 22-07-2025 11:13:43 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wat een leuke TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
drukke lego nacht gehad?quote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
mooie TT trouwensHey there sunshine lift my heart
Tiesto toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
santorini is blijkbaar half leeg op het moment, mensen hebben ontdekt dat er nog 200 andere eilanden zijnquote:foeiquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee geen lego nacht, maar lag er wel een beetje laat inHey there sunshine lift my heart
nee je moet die van willie hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
worstenbroodje van de aldi is geen succesHey there sunshine lift my heart
zit bijna geen worst inquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee je moet die van willie hebben
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
santorini is blijkbaar half leeg op het moment, mensen hebben ontdekt dat er nog 200 andere eilanden zijn
[..]de lekkere willie van willie in een broodjequote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee je moet die van willie hebben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Stille Willie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
willies worstenbroodquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat
[..]
de lekkere willie van willie in een broodjeHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: