Hehe.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja booking, ik weet dat ik zaterdagavond heel even gekeken heb voor een hotelletje in Utrecht voor als ik de laatste trein niet zou halen. Inmiddels ben ik al thuis ja. En ik heb nu vier mailtjes van jullie met geweldige deals in Utrecht en discounts en gratis ontbijt en upgrades en huurauto's en cheap flights en nu is het wel genoeg. Jullie kunnen ermee stoppen: ik ben weer thuis. Bedankt
Van 2 van de 3 had ik nog nooit gehoord. En Jade Anna ken ik alleen qua naam uit VBL.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja je hebt nu 3 influencers die in het nieuws komen die allemaal meer volgers zullen krijgen, misschien spannen ze wel samen
En productreviews waar ze klagen over de bezorger ipv iets over het product zeggenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel haat in me voor zulke mensen
Tenzij antivaxxer.
quote:Ging goed had het gauw in huis per post alleen ik was niet tuis en de postbode had het voor de deur gelegd daar was ik niet blij mee iedereen kon het mee nemen.
Terechte haatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En productreviews waar ze klagen over de bezorger ipv iets over het product zeggen
[..]
Ik krijg nu al rode vlekken in m'n nek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En productreviews waar ze klagen over de bezorger ipv iets over het product zeggen
[..]
Ik haat niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel haat in me voor zulke mensen
Tenzij antivaxxer.
Rock enz.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor playlist?
Ik heb een chansons playlist opgezet.
Je moet wel met iets heftigers komen als je door de juicekanalen opgepikt wilt worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn een paar caafs berig en ik word knettergek.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet wel met iets heftigers komen als je door de juicekanalen opgepikt wilt worden.
Toch wel een prima stijgingspercentage, dat ga je in Nederland moeilijk vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer op de incline. 7 is dus 7 procent
Ik kan me herinneren dat je laatst zei dat ik die met ananas niet hoef te kopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Had ik die ananas al geprobeerd laatst? Ja toch? Of was dat banaan? Ik had ook tompouce een tijdje terug. Ik weet het allemaal niet meer.
"Chocofluencer kwaad nadat cacaoprijs door het dak gaat."quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet wel met iets heftigers komen als je door de juicekanalen opgepikt wilt worden.
Ik heb even gekeken en heb idd het blikje van de ananas nog liggenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je laatst zei dat ik die met ananas niet hoef te kopen.
Ik ben benieuwd naar de testresultaten.quote:
Ze spelen met m'n privéquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
"Caafluencer boos dat bericht over berige cavia's verspreid wordt door juicekanalen."
Ja hebben we hier wel veel maar dat loop ik natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel een prima stijgingspercentage, dat ga je in Nederland moeilijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |