Alles voor een story.quote:
ik zat aan het begin van die grafiek toen ik wat moest kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)rder-dan-jaar-eerder
Zo te zien zat ik tijdens het kopen net in het dipje.Prijs mezelf gelukkig.
Hoop voor enkelen hier dat er nog een dip komt.
oh, ik moest kijken hoeveel er nog bij moestquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Toen ik mijn eerste huis kocht kon ik nog afdingen
Ja je moet gewoon even in je wandelflow komen, daarna gaat het gewoon automatischquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hebben we hier wel veel maar dat loop ik natuurlijk nooit.
Eerste 30 minuten is het zwaarst vind ik
Dat is met zoveel dingen het gevalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon even in je wandelflow komen, daarna gaat het gewoon automatisch
Het leven bijvoorbeeld.quote:
Same here. Binnen die tijd had ik voor het eerst een tet in mijn mond en werd er helemaal rustig van. Dat principe werkt nog altijd om in een flow te blijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja had ik ook wel 30 minuten voor nodig
Bij ons nieuwe huis hebben we 7k overbodenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat aan het begin van die grafiek toen ik wat moest kopen
[..]
oh, ik moest kijken hoeveel er nog bij moest![]()
7 maar? ik 25kquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij ons nieuwe huis hebben we 7k overboden
Pfff. Zijn toch geen bedragen meerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
7 maar? ik 25ken dat was normaal dus tja...
kloptquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff. Zijn toch geen bedragen meer
Ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:04 schreef mschol het volgende:
uiteindelijk ben ik wel blij dat ik heb kunnen overbieden met wat hulp want heb nu wel een veel lagere maandlast tov huren
De teringquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt
was zelfs zo erg dat een makelaar maar eerst een bod van je wilde voordat je maar mocht bezichtigen, was dat te laag, was het direct al bye bye
Dat wel, ik betaalde de helft aan hypotheek wat de buren moesten betalen aan huurquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:04 schreef mschol het volgende:
uiteindelijk ben ik wel blij dat ik heb kunnen overbieden met wat hulp want heb nu wel een veel lagere maandlast tov huren
Dat voelt dan wel lekker, ergens.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ongeveer 12k overboden
Maar alsnog zat ik daarmee ruim onder de marktprijzdn
Essiequote:
Hier ook 20, maar dan hebben we al zoveel afgelost dat het niet zoveel meer uitmaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij staat 10 jaar vast dacht ik, 20 was duurder
Mijn huis had een bepaalde prijs, die heb ik betaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd arm geboren en ik ga arm ook weer de wereld verlaten.
ik ben ook arm hoor, bedoel leuk dat stenen geld waard zijn maar daar koop ik mn brood niet vanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd arm geboren en ik ga arm ook weer de wereld verlaten.
20 jaar vast was idd iets duurder. Maar ik denk niet dat ie snel weer eronder komt. Dus daarom ging ik voor de iets langere termijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij staat 10 jaar vast dacht ik, 20 was duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is nog steeds nier raar om 50k te overbieden, van wat ik hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
20 jaar vast was idd iets duurder. Maar ik denk niet dat ie snel weer eronder komt. Dus daarom ging ik voor de iets langere termijn10 was qua rente goedkoper dan 20 of 30 jaar volgens mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit nu op 1,2 en 0.9 dacht ik zo uit mn hoofd
oh, dacht dat de huisprijzen gewoon flink gestegen waren inmiddelsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is nog steeds nier raar om 50k te overbieden, van wat ik hoor.
Ja, maar ik heb toen ingeschat dat in 2031 de kans vele malen groter is op een hogere rente dan 1,2%. Dus idd, de 20 jaar vast was iets hoger dan de 10 jaar vast. Maar uiteindelijk ben ik goedkoper uit, gok ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
10 was qua rente goedkoper dan 20 of 30 jaar volgens mij..
zit nu op 1,2 en 0.9 dacht ik zo uit mn hoofd
Ook. Én flink gestegen en daar bovenop nog overbieden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dacht dat de huisprijzen gewoon flink gestegen waren inmiddels
Heb ook afgesloten op het absolute dieptepunt van de rentesquote:
Echt he, veel te weinig informatiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten en met wat erbij?
Nee doelde op de op loopband :pquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten en met wat erbij?
How lang.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.![]()
How lang heb je gelopen?
een hourquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.![]()
How lang heb je gelopen?
Ik type te veel in het Engels, waardoor de autocorrect de taken wel eens door elkaar haalt.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je de hele tijd zo moet gapen dat je er een tijdelijke loopneus van krijgt.
Ja dat is ook wel erg verleidelijk maar ik heb ook wel zin om vannacht/morgenochtend heerlijk te slapen dus ik blijf wel wakker.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel eens dat ik zo de hele tijd moet gapen en dan naar mijn bed loop
Nee, wel dat het lijkt alsof ik huil.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je de hele tijd zo moet gapen dat je er een tijdelijke loopneus van krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |