en zie hoe men reageert op dit!! nee blijf lekker woke en politiek correct.. want stel je voor..je gaat echt nadenken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik zie…wat heeft Europa in vredesnaam op de hals gehaald? Wat waren de redenen? Wat was het voordeel precies om dit experiment met een half continent en de toekomst van tientallen miljoenen mensen te riskeren? Zó naief kan toch geen mens zijn? Alhoewel…hier op Fok kom ik er nog steeds genoeg tegen die hier durven te reageren met “niet discrimineren en generaliseren hoor”. En: “het is allemaal xenofobie en angstzaaien”.
Dat soort mensen, ook hier op Fok, zijn de orkestleden die vrolijk bleven spelen toen de Titanic al half in het water lag. Echt tenenkrommende lui.
We hebben conflicten vanuit de hele wereld geimporteerd in zeer dichtbevolkte steden en gebieden in Europa die zijn weerga niet kent.
https://www.geenstijl.nl/5184492/syrie#comments
Niet, burgeroorlog ga toch weg met die onzinquote:
50% inmiddels in de grote steden met achtergronden uit Turkije, Marokko, Syrië, Koerdistan, Servië, Kosovo, Ethiopië, Somalië, Eritrea…quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet, burgeroorlog ga toch weg met die onzin
Paniek en haatzaaiers
GS is inderdaad een helder kompas met comments als deze:quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:23 schreef Metalfrost het volgende:
GeenStijl kaart een probleem aan wat al veel langer speelt en TS opent nu pas zijn ogen.
1975 belde, ze willen de uitvouw van hun geopolitieke prognose terug.
Genocide = waarschuwen.quote:En Joegoslavië waarschuwde het Westen hier voor. Als dank werd het gebombardeerd.
De waarheid ligt toch ergens in het midden vrees ik. Een complete burgeroorlog is nog wel een paar stappen verder, maar met de toenemende dreiging in omliggende landen kan je toch moeilijk nog langer weg blijven kijken voor de (steeds sneller naderende) ellende.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet, burgeroorlog ga toch weg met die onzin
Paniek en haatzaaiers
Wat is er precies BNW dan? Hij stelt gewoon een vraag en geeft wat argumenten. Jij bent het daar schijnbaar niet mee eens, dat mag toch? Dat monddood maken van mensen met een ander geluid hier is ook wel vermoeiend.quote:
Hoe is een linkdump naar GS met een rant erbij NWS dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat is er precies BNW dan? Hij stelt gewoon een vraag en geeft wat argumenten. Jij bent het daar schijnbaar niet mee eens, dat mag toch? Dat monddood maken van mensen met een ander geluid hier is ook wel vermoeiend.
Omdat dit geen topic is wat naar mijn beleving in BNW hoort. De toon daar is gewoon veel anders. Dit is gewoon een vrij realistisch toekomstbeeld (let wel: ik zeg niet dát het gebeurt, maar met de huidige ontwikkelingen zou het zomaar kunnen. In sommige landen hangt het er behoorlijk tegenaan natuurlijk). Sommige mensen gaan ontzettend aan op dit soort berichten omdat ze het er schijnbaar in hoge mate oneens mee zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:25 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoe is een linkdump naar GS met een rant erbij NWS dan?
En hoezo monddood, een topic verplaatsen is toch niet hetzelfde als het topic sluiten/user bannen? Dat laatste is monddood maken.
50% ja, wow wat heftig, de meeste hebben we zelf gevraagd om te komen omdat we te veel werk hebben wat de Nederlanders zelf niet willen doen omdat het slecht betaald werk isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:00 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
50% inmiddels in de grote steden met achtergronden uit Turkije, Marokko, Syrië, Koerdistan, Servië, Kosovo, Ethiopië, Somalië, Eritrea…
Allemaal landen waar ze geen enkele compassie met andere culturen hebben, of zelfs elkaar uitmoorden, en dan moorden ze in veel van die gebieden niet op de “zachte” manier…maar in een van de dichtsbevolkte landen ter wereld zingen ze allemaal met zn allen de cumbaya…het is wachten tot de vlam in West Europa ook in de pan slaat. In de UK en Frankrijk zie je al rassenrellen, echter nog steeds op relatief kleine schaal.
En wanneer kunnen we verwachten dat je de wapenen op gaat nemen? Niet zeker?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 01:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik zie…wat heeft Europa in vredesnaam op de hals gehaald? Wat waren de redenen? Wat was het voordeel precies om dit experiment met een half continent en de toekomst van tientallen miljoenen mensen te riskeren? Zó naief kan toch geen mens zijn? Alhoewel…hier op Fok kom ik er nog steeds genoeg tegen die hier durven te reageren met “niet discrimineren en generaliseren hoor”. En: “het is allemaal xenofobie en angstzaaien”.
Dat soort mensen, ook hier op Fok, zijn de orkestleden die vrolijk bleven spelen toen de Titanic al half in het water lag. Echt tenenkrommende lui.
We hebben conflicten vanuit de hele wereld geimporteerd in zeer dichtbevolkte steden en gebieden in Europa die zijn weerga niet kent.
https://www.geenstijl.nl/5184492/syrie#comments
Gelul.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
50% ja, wow wat heftig, de meeste hebben we zelf gevraagd om te komen omdat we te veel werk hebben wat de Nederlanders zelf niet willen doen omdat het slecht betaald werk is
Het blijft bij het toetsenbord als "wapen".quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we verwachten dat je de wapenen op gaat nemen? Niet zeker?
Ik kom uit Nijmegen en hier wonen ook mensen uit de genoemde landen maar ik heb daar simpelweg geen last vanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De waarheid ligt toch ergens in het midden vrees ik. Een complete burgeroorlog is nog wel een paar stappen verder, maar met de toenemende dreiging in omliggende landen kan je toch moeilijk nog langer weg blijven kijken voor de (steeds sneller naderende) ellende.
Geen idee waar jij precies woont natuurlijk, maar in bepaalde grote steden/landen in Europa zie je toch vrij duidelijk de teloorgang voor je ogen op gang komen. Parijs is ook een mooi voorbeeld.
[..]
Wat is er precies BNW dan? Hij stelt gewoon een vraag en geeft wat argumenten. Jij bent het daar schijnbaar niet mee eens, dat mag toch? Dat monddood maken van mensen met een ander geluid hier is ook wel vermoeiend.
Ja, dat mag hier niet hè. Je MOET last hebben van deze mensen en hopen op een burgeroorlog.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kom uit Nijmegen en hier wonen ook mensen uit de genoemde landen maar ik heb daar simpelweg geen last van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |