SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Logisch toch? Hancko leek ineens toch te blijven en je kan toch geen 10 miljoen kostende, 28-jarige back-up gaan halen met een hoog salaris.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee joh. Paar dagen geleden vond ik dat er niet adequaat werd gehandeld, met name voor een LCV. En dat vind ik nog steeds: het beleid lijkt gewoon hapsnap. Die Watanabe vonden ze 3 maanden geleden nog te duur, zeg maar toen ze goed voorbereid de CL in wilden. Vervolgens probeer je er nog 2 of 3, om dan last minute toch maar met miljoenen te gaan smijten. Fijn dat we in ieder geval niet met Plug in de vCL hoeven te starten, maar dat is toch geen beleid te noemen.
De kans dat Hancko daadwerkelijk zou blijven was sowieso niet groot. Daarbij kan Hancko prima op LB, en/of Watanabe op RCV. Net als dat die Poolspanjool evengoed op LB kon.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Logisch toch? Hancko leek ineens toch te blijven en je kan toch geen 10 miljoen kostende, 28-jarige back-up gaan halen met een hoog salaris.
Hier ben ik het niet mee eens, Hancko zou sowieso wel weggaan, dus hier had wel wat eerder gehandeld mogen worden.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Logisch toch? Hancko leek ineens toch te blijven en je kan toch geen 10 miljoen kostende, 28-jarige back-up gaan halen met een hoog salaris.
quote:'Feyenoord schakelt door en wil nieuwe spits ophalen bij Benfica'
Feyenoord is in de zoektocht naar een nieuwe spits uitgekomen in Portugal. De Rotterdammers willen Casper Tengstedt overnemen van Benfica, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op X.
Tengstedt wordt gezien als alternatief voor El Bilal Touré. De spits van Atalanta werd al nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer naar Feyenoord, maar Atalanta is naar verluidt niet happig op een verhuur. Hierdoor hebben de Rotterdammers de aandacht naar verluidt verlegd naar Tengstedt, die onder contract staat bij Benfica, waar hij nog tot medio 2028 vastligt.
Op zich wel mee eens, al denk ik dat het Hancko-geld ook gewoon nodig was hiervoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, Hancko zou sowieso wel weggaan, dus hier had wel wat eerder gehandeld mogen worden.
Ook wel mee eens (al vind ik Beelen goed genoeg voor Feyenoord (maar verder zie ik hem niet komen)), maar het profiel van zo'n soort speler zou heel anders zijn dan een dure 28-jarige.quote:Los daarvan was een (linksbenig) alternatief voor de cv sowieso geen gek plan, want Trauner is altijd geblesseerd en Beelen is ook niet zo’n geweldenaar.
Dat blijft gissen, al denk ik niet dat er een Argentijn bestaat die voor Nederland kiest als hij ook een Spaans alternatief heeft. Die Pool had je wellicht binnen kunnen halen, maar ik weet niet of ik bij voorbaat een 20-jarige reservespeler van een Spaanse middenmoter een goede vervanger voor een geweldenaar als Hancko zou vinden. Dan heeft zo'n Watanabe veel meer ervaring te bieden. Had wel in dat profiel gepast van dat alternatief op CV overigens, maar zal hij PSV wel meer garanties hebben gekregen na het vertrek van Boscagli.quote:Nu zijn er wel twee transfers in feite gekaapt, we weten niet zo of dat pech is of gewoon zwak gehandeld. Maar dit probleem viel te voorkomen denk ik.
De X-scouts zijn ook allemaal heel erg positief.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel redelijk enthousiast over die Tengstedt. Puur op basis van 4 minuten YouTube
Hij deed mij een beetje denken aan Guidetti. De nieuwe Guidetti jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De X-scouts zijn ook allemaal heel erg positief.
Dit kan niet anders dan een gigantisch succes worden dus.
Kan ie druk zetten? Is het een beetje een aanjager itt onze lieve Japanse jongon?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel redelijk enthousiast over die Tengstedt. Puur op basis van 4 minuten YouTube
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-olympique-marseillequote:De onderhandelingen tussen Feyenoord en Olympique Marseille hebben nog niet geresulteerd in een akkoord over Igor Paixão.
Maandagavond zaten beide partijen aan tafel. De uitkomst is dat de Fransen dinsdag hun finale bod naar Rotterdam zullen sturen. Volgens ingewijden is de kans momenteel groter dat Paixão bij Feyenoord blijft, dan dat hij snel wordt gepresenteerd als speler van Marseille. Niettemin wacht men in De Kuip met spanning op het laatste voorstel vanuit Zuid-Frankrijk.
Tsuyoshi Watanabe heeft zijn transfer naar Feyenoord afgerond. De Japanse verdediger komt dinsdag naar Nederland, waarna hij snel medisch zal worden gekeurd en zodoende kan aansluiten bij de selectie van trainer Robin van Persie tijdens het trainingskamp in Zuid-Duitsland. De onderhandelingen met Rav van den Berg zijn in volle gang. De verdediger van Middlesbrough staat open voor een avontuur in De Kuip. Zodra Feyenoord een akkoord bereikt met de Engelse club uit het Championship, vliegt Van den Berg naar Rotterdam.
Op zoek naar een spits heeft Feyenoord Casper Tengstedt al een tijd op de lijst staan van Benfica. Deze aanvaller staat tot 2027 onder contract bij Benfica, dat op zijn beurt overigens nog steeds interesse heeft in Anis Hadj Moussa. Tengstedt speelde eerder voor FC Midtjylland, Rosenborg en Hellas Verona.
Erg mooi. 40 miljoen en anders lekker blijven en volgend jaar voor 30-35 verkopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Van VI.nl:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-olympique-marseille
De statistieken van de afgelopen twee jaar zijn niet geweldig, maar dat filmpje op YouTube ziet er wél heel goed uit. Lijkt wel de nieuwe Guidetti. Mag ik dat eigenlijk nog zeggen, na dertien jaar zoeken naar dé opvolger?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Dan heb je eigenlijk alleen nog een linksback en spits nodig (en stiekem nog wel een centrale verdediger)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:18 schreef hhh38 het volgende:
Bohhh als Paixao blijft zou dat echt puur genot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |