abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218292725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:50 schreef Johanna38 het volgende:
Weet jullie wat Sanneke echt zou helpen met haar zwarte gevoelens?

Een nachtje weg! Tjonge!🤓
Het is wel een kenmerk van depressie dat je niet meer in oplossingen kan denken en vast blijft zitten in een bepaalde denkcirkel. Wat je dus ook ziet bij haar.

Hopelijk zet ze dit niet in als hengel actie naar een gesponsorde vakantie
pi_218292747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het nep is.
Normaal gesproken plaatst ze al een sentimentele emo post als ze even boodschappen gaat doen maar het 10 jarige huwelijks jubileum zou ze zo voorbij laten gaan op insta?
Het past precies in het hele plaatje; flink afvallen, KB en MB die zeer afstandelijk over komen naar elkaar, geen jubileum post en de juice.
+ Niet naar Mallorca (terwijl pabff, mabff, broerbff en schoonzusbff daar wel zitten?)
pi_218292814
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:57 schreef Felinecat het volgende:

[..]
+ Niet naar Mallorca (terwijl pabff, mabff, broerbff en schoonzusbff daar wel zitten?)
Niet naar Mallorca inderdaad ook alhoewel ik dat nog wel vind passen in het beeld dat ze na een hele dure verbouwing even het budget niet hebben om 30.000 uit te geven aan een vakantie (10 mensen 1000,- per week p.p.)
pi_218292869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:01 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Niet naar Mallorca inderdaad ook alhoewel ik dat nog wel vind passen in het beeld dat ze na een hele dure verbouwing even het budget niet hebben om 30.000 uit te geven aan een vakantie (10 mensen 1000,- per week p.p.)
Die ouders hebben daar een vakantie'huis' aka appartement. Daar verbleven broer en schoonzus ook vaak tegelijkertijd met pa en ma. Wellicht nog steeds.
Konden ze prima heen met 7en en met wat proppen ook met 10 😜
pi_218292970
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef Holaa het volgende:

[..]
Die ouders hebben daar een vakantie'huis' aka appartement. Daar verbleven broer en schoonzus ook vaak tegelijkertijd met pa en ma. Wellicht nog steeds.
De vorige keer verbleven ze 5 weken in een boetiek hotel.

(Waar ze volgens de reviews van andere gasten voor behoorlijk wat overlast gezorgd hebben)
pi_218293009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef Holaa het volgende:

[..]
Betwijfel of KB en JvP nog welkom zijn bij pa en ma Bol..
pi_218293124
Sanneke wil het niet maar als haar posts lees denk ik echt dat ze baat kan hebben bij iets van een psycholoog. Even sparren en je hart luchten.
pi_218293189
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het nep is.
Normaal gesproken plaatst ze al een sentimentele emo post als ze even boodschappen gaat doen maar het 10 jarige huwelijks jubileum zou ze zo voorbij laten gaan op insta?
Het past precies in het hele plaatje; flink afvallen, KB en MB die zeer afstandelijk over komen naar elkaar, geen jubileum post en de juice.
Ik denk het wel. Ik heb de afbeelding gezien toen hier de link werd gedeeld en er stond iets in wat naar mijn idee niet klopt. Datum huwelijk ontbonden en datum laatst bijgewerkt waren exact hetzelfde. Vind ik raar. Dat zou betekenen dat het register direct op datum ontbinding is bijgewerkt. En datum laatst bijgewerkt wordt ook vaak aangepast wanneer gegevens worden opgehaald. Dan zou iemand dus exact op de datum van de ontbinding in het register hebben gekeken en dit nu pas delen? Voor mij reden tot twijfel.
pi_218293254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk het wel. Ik heb de afbeelding gezien toen hier de link werd gedeeld en er stond iets in wat naar mijn idee niet klopt. Datum huwelijk ontbonden en datum laatst bijgewerkt waren exact hetzelfde. Vind ik raar. Dat zou betekenen dat het register direct op datum ontbinding is bijgewerkt. En datum laatst bijgewerkt wordt ook vaak aangepast wanneer gegevens worden opgehaald. Dan zou iemand dus exact op de datum van de ontbinding in het register hebben gekeken en dit nu pas delen? Voor mij reden tot twijfel.
Tsja ik weet het ook niet precies maar ik denk dat dit soort zaken anno 2025 geautomatiseerd zijn, er hoeft niet iemand handmatig met inkt en een penneveer een echtscheidingsakte op te stellen.
pi_218293271
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke wil het niet maar als haar posts lees denk ik echt dat ze baat kan hebben bij iets van een psycholoog. Even sparren en je hart luchten.
Sanneke zoekt aandacht op de verkeerde manier. Sorry maar als je van jezelf weet dat je donkere gedachtes hebt en je je vrij genoeg voelt om dit met ruim 17.000 volgers te delen, kun je ook die afspraak bij de huisarts maken. Maar zoals altijd zwelgt ze in medelijden, gooit dit open en bloot op het www en doet er weer precies niks aan. Ik weet zelf hoe moeilijk het is om tegen jezelf en je dierbaren uit te spreken dat je ongelukkig/depressief bent maar zij lijkt die fase iig gepasseerd. Sterker nog: ze gebruikt het maar al te graag om een nachtje weg te krijgen. Meer hé, newsflash! Dat gaat je niet helpen meid.
pi_218293344
MB heeft 5 dagen terug nog gewoon een kleffe foto gepost. Denk dat alle roddels niet waar zijn.
pi_218293438
Waar ik me bij Sanneke ook over verwonder is dat zij haar hele persoonlijkheid vergeet. Alles zet ze weg als autisme, terwijl ze naast autisme ook gewoon een persoonlijkheid heeft.
Ik lees de hele tijd ‘door mijn autisme, maar mijn autisme, ondanks mijn autisme’.

En nu stuurt ze steeds posts over dat ze zich niet goed voelt en ik hoop dat het hengelen is naar een gratis overnachting, want anders zou het zielig zijn dat ze niet eens wat hulp zoekt voor zichzelf.

Ze schrijft overigens ook dat ze blij is dat ze weinig overprikkeling ervaart met een kind. Ze komt de deur amper uit met hem en hij is nog geen jaar oud.
Ik zou bijna ‘wacht maar….’ willen typen :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218293526
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Tsja ik weet het ook niet precies maar ik denk dat dit soort zaken anno 2025 geautomatiseerd zijn, er hoeft niet iemand handmatig met inkt en een penneveer een echtscheidingsakte op te stellen.
Een rechter moet het wel officieel ontbinden/scheiden, dus het zal niet volledig geautomatiseerd zijn.
Ik weet niet hoe zo'n uittreksel er normaal uit ziet, ik heb alleen deze gezien en vond het een beetje vreemd staan allemaal. Maar goed, dat zegt natuurlijk ook niks.
pi_218293652
Zo’n donkere periode is wel heel kut om doorheen te gaan. Hopelijk ziet ze zelf, of iemand van haar naasten, in dat het haar zou helpen om professionele hulp te zoeken. En daar ook echt wat mee te doen. En meer beweging, meer ritme/regelmaat met dingetjes buiten de deur wordt ook met een reden vaak aangeraden bij dit soort klachten. Een baan zoeken zal (iig nu) vast een te grote stap zijn voor haar, maar zoek een babyklasje of babyzwemmen ofzo op in de buurt en ga daar elke week heen, spreek op vaste momenten met mensen af buiten de deur, zorg dat je elke dag wat langer en intensiever beweegt etc.
pi_218293696
En jeetje zeg, huilen als je baby naar z’n vader lacht en je daardoor schuldig voelen omdat je het niet goed genoeg zou doen als moeder… en tegelijkertijd ook nog vinden dat je faalt als partner. Dat klinkt inderdaad alsof je mentaal niet echt lekker gaat.
pi_218293715
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:45 schreef verdorienogentoetje het volgende:
MB heeft 5 dagen terug nog gewoon een kleffe foto gepost. Denk dat alle roddels niet waar zijn.
Heel eerlijk vind ik de speculaties ook allemaal wat ver gaan . En nee mb is niet een kennis of vriendin.
Het zijn alleen maar aannames omdat we zien dat mb is afgevallen en er wat minder klef wordt gepost. De reden weten we niet. De een zegt mb is betrapt met een ander , de ander zegt kb en jvp gaan samen verder.
Maar ze hebben er niks over gedeeld. Denk gewoon afwachten
pi_218293912
Wat een zooi weer in die lades bij Milou
pi_218293964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:59 schreef Lalaland79 het volgende:
En 7000 volgers erbij is best veel dus voorlopig gaat ze ( denk ik) nog niet doneren. Terwijl als je het echt zo zat bent en het je herstel in de weg zit ik geen dag langer zou willen wachten. Maar ik ben dan ook geen influencer en ik snap hun denk wijze vaak niet🤣
Ze gebruikt dit natuurlijk om zo weer volgers te kunnen kopen zonder dat het opvalt. Denk ik. Want íedereen gaat haar nu volgen omwille van die föhn…zeker wel.😂
pi_218293973
Ik las net een stukje van die Hester Zitvast over momfluencers op Vrouw van de Telegraaf. Ik dacht dat zij besties was met onze planguru?

https://www.telegraaf.nl/(...)dhaven/79089368.html
pi_218294050
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:45 schreef verdorienogentoetje het volgende:
Ja heh heh tuurlijk plaatst ze een kleffe foto.
pi_218294468
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 23:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een zooi weer in die lades bij Milou
En dan doet ze twee lades, terwijl er 3 zijn. Die bovenste zit ook vol en die doet ze er dan niet even bij. :?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218294518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 23:17 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zo’n donkere periode is wel heel kut om doorheen te gaan. Hopelijk ziet ze zelf, of iemand van haar naasten, in dat het haar zou helpen om professionele hulp te zoeken. En daar ook echt wat mee te doen. En meer beweging, meer ritme/regelmaat met dingetjes buiten de deur wordt ook met een reden vaak aangeraden bij dit soort klachten. Een baan zoeken zal (iig nu) vast een te grote stap zijn voor haar, maar zoek een babyklasje of babyzwemmen ofzo op in de buurt en ga daar elke week heen, spreek op vaste momenten met mensen af buiten de deur, zorg dat je elke dag wat langer en intensiever beweegt etc.
Het "probleem" is dat ze amper buiten komt, zelfs boodschappen doen doet ze samen met Dion (op zaterdag), ze heeft geen auto, geen fiets ed en ik denk dat ze vooral op de bank zit te kijken naar haar zoontje. Ze leeft binnen de muren van hun stacaravan en daar wordt niemand uiteindelijk echt blij van.

Hulp zoeken gaat dan ook lastig zonder vervoer en oppas.
pi_218294559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad. En toch twijfel ik. De laatste (en ook enige keer) dat ik ging scheiden kwam daar wel een officiële handtekening onder van de rechter die het huwelijk heeft ontbonden. Nou is dat al zo lang geleden dat het mij niet zou verbazen als dat register toen nog niet bestond.
Dan nog blijf ik het vreemd vinden omdat ik mijn eigen (2e) huwelijk (kortgeleden aangegaan) heb opgezocht maar daar is niks over te vinden. Toen M en K geprobeerd, ook niet te vinden.
Een aantal maanden terug heb ik een ander register moeten raadplegen en dat was pas ruim een week na de gebeurtenis bijgewerkt.
En die datum ‘laatst bijgewerkt’ vind ik ook vreemd. Als ik iets digitaal opzoek wordt op dat moment de pagina opnieuw opgehaald en bijgewerkt.

Maar nogmaals, ik twijfel. En als het echt is zou ik me kunnen voorstellen dat er een andere reden is voor het ontbinden dan einde relatie.
pi_218294568
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2025 06:53 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
En dan doet ze twee lades, terwijl er 3 zijn. Die bovenste zit ook vol en die doet ze er dan niet even bij. :?
Heeft ze die lades een tijdje terug niet ook al gedaan? Ik vind het best knapt dat je de hele dagen thuis bent en dit voor elkaar krijgt.
pi_218294579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 22:41 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Sanneke zoekt aandacht op de verkeerde manier. Sorry maar als je van jezelf weet dat je donkere gedachtes hebt en je je vrij genoeg voelt om dit met ruim 17.000 volgers te delen, kun je ook die afspraak bij de huisarts maken. Maar zoals altijd zwelgt ze in medelijden, gooit dit open en bloot op het www en doet er weer precies niks aan. Ik weet zelf hoe moeilijk het is om tegen jezelf en je dierbaren uit te spreken dat je ongelukkig/depressief bent maar zij lijkt die fase iig gepasseerd. Sterker nog: ze gebruikt het maar al te graag om een nachtje weg te krijgen. Meer hé, newsflash! Dat gaat je niet helpen meid.
Zou fijn zijn wanneer iedereen geholpen kan worden met een nachtje weg. Dan zou iedere zorgaanbieder dat aanbieden. Is immers vele male goedkoper dan behandelingen. Zelfs complete vakanties zijn goedkoper. Sanneke moet gewoon de deur uit i.p.v. de hele dagen op de bank in die hut zitten en liggen. En inderdaad gesprekken aangaan met professionals en niet alleen met haar verloofde en kind. En zeker niet met haar volgers.

[ Bericht 4% gewijzigd door JaNeeDan op 23-07-2025 07:49:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')