Doe mij maar Turks fruit 2quote:Op maandag 21 juli 2025 16:02 schreef nostra het volgende:
Oldschool klassiekers waar als het goed is - financiering moet nog wel rondkomen - binnenkort worden uitgebracht.
Zéker kijken, al waren de originele films stiekem ook niet zo heel erg goed (maar wel verdomde spannend). Ben benieuwd wat ze ervan bakken.
schatjes 2 is er al. Die heet Mama is Boos.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:02 schreef nostra het volgende:
Oldschool klassiekers waar als het goed is - financiering moet nog wel rondkomen - binnenkort worden uitgebracht.
Zéker kijken, al waren de originele films stiekem ook niet zo heel erg goed (maar wel verdomde spannend). Ben benieuwd wat ze ervan bakken.
Precies, en een échte Schatjes 2 (Al dan niet iets met die titel) zal er ook nooit meer komen, want Ruud van Hemert is al jaren dood. Ook Frank Schaafsma is vorig jaar overleden. Moeten ze ook niet willen joh (Mama is Boos viel al tegen, en was oorspronkelijk nooit als vervolg op Schatjes bedoeld; zo werd het uiteindelijk herschreven om het filmidee aan de maatschappij te kunnen verkopen).quote:Op maandag 21 juli 2025 17:35 schreef Danny het volgende:
[..]
schatjes 2 is er al. Die heet Mama is Boos.
Een beetje kijkbaar? Je bent niet echt een liefhebber van films?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:
De enige Nederlandse film die ik een beetje kijkbaar vond was 'Als je begrijpt wat ik bedoel'.
[ afbeelding ]
Als film verdomd spannend is is hij toch juist erg goed?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:02 schreef nostra het volgende:
al waren de originele films stiekem ook niet zo heel erg goed (maar wel verdomde spannend).
Wellicht kijkt deze persoon wel andere films die mooi zijn?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:28 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Een beetje kijkbaar? Je bent niet echt een liefhebber van films?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |