SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze durven ook wel te vragen op die sites.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeft ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele behoefte aan.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ze durven ook wel te vragen op die sites.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele behoefte aan.![]()
Sommige mensen snappen dat niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Drinken en snack gescoord
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Bij Parship bijna 30 euro per maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo danquote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:hemarookworst directeur van een softwarebedrijfUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je er nog een dansje in gedaanquote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Het heeft hier gegoten gisteravond...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja echt bizar he. Maar jij hebt toch een vrouw of heb ik dat verkeerd?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Parship bijna 30 euro per maand.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet in de mood voor zulke dingen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat is zeker waar. Ik was bij mijn dochter en het werd in een keer donker dus ben al een wiedeweerga naar huis gereden. De eerste druppels vielen toen ik de deur hier opendeed.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beste plens
Maar is alleen maar goed voor de bloemen
Was wel eng onderweg onder al die bomen met die harde wind, was blij dat ik heelhuids thuis wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet in de mood voor zulke dingen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Al bijna 13 jaar nu.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja echt bizar he. Maar jij hebt toch een vrouw of heb ik dat verkeerd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je was dus net op tijdquote:Op maandag 21 juli 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Ik was bij mijn dochter en het werd in een keer donker dus ben al een wiedeweerga naar huis gereden. De eerste druppels vielen toen ik de deur hier opendeed.
Was wel eng onderweg onder al die bomen met die harde wind, was blij dat ik heelhuids thuis was
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat was wel een idee geweest. Of er languit in gaan liggen.....quote:Op maandag 21 juli 2025 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je er nog een dansje in gedaan
Het regende harder dan een stortdouche / regendouche.How can I make this topic about me?![]()
Ja dat bedoel ikquote:
En die niet single man, de 50 shades of grey man.... effe checken
consultant bij een detacheringsbedrijfIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja echt, had niet verwacht het te reddenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: