abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218277765
Je kent ze wel. Oude filmpjes, vergeten helden, virale momenten van toen. Maar dan ineens vraag je je af: "Hoe zou het eigenlijk met die gast zijn?"

Fokkers weten meer dan het internet, dus het leek mij leuk om eens te kijken of we oude 'helden' kunnen vinden hoe het nu met ze zijn.

Ik zal aftrappen met:

Jeroen in z’n Opel Cadet, die als een dolle over de weg ging, commentaar gaf alsof het Top Gear was, en waarschijnlijk nog steeds droomt van 140 op de 30 km binnenweg.
🎥 Filmpje voor wie even geheugenopfrissing nodig heeft

Bekijk deze YouTube-video

Wie weet meer over Jeroen? Is hij rijinstructeur geworden of werkt hij nu bij het CBR?

Jeroen Hoogst waarschijnlijk dood, door een vrachtwagen / straat race
Gerda Tolsteyn Status momenteel unkown

[ Bericht 3% gewijzigd door Professionele-Idioot op 22-07-2025 15:38:25 ]
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
  maandag 21 juli 2025 @ 15:43:14 #2
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218277866
Ik zou wel graag willen weten hoe het nu met de boekenkast van Gerda Tolsteyn staat

Natuurlijk bekend van de vele inferno’s zoals deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218277952
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:33 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Je kent ze wel. Oude filmpjes, vergeten helden, virale momenten van toen. Maar dan ineens vraag je je af: "Hoe zou het eigenlijk met die gast zijn?"

Fokkers weten meer dan het internet, dus het leek mij leuk om eens te kijken of we oude 'helden' kunnen vinden hoe het nu met ze zijn.

Ik zal aftrappen met:

Jeroen in z’n Opel Cadet, die als een dolle over de weg ging, commentaar gaf alsof het Top Gear was, en waarschijnlijk nog steeds droomt van 140 op de 30 km binnenweg.

Wie weet meer over Jeroen? Is hij rijinstructeur geworden of werkt hij nu bij het CBR?
Wat een idioot die Jeroen 8)7

Mag hopen dat hij zich inmiddels om een boom heeft gevouwen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218278231
Die vent naast hem lacht als een boer met kiespijn.
pi_218279019
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:33 schreef Professionele-Idioot het volgende:

Ik zal aftrappen met:

[list]
Jeroen Status momenteel unkown
Gerda Tolsteyn Status momenteel unkown
[/list]
Die is kort na dit filmpje onder een vrachtwagen geëindigd. Plat als een dubbeltje..., met zijn GSI. Morsdood. Ik had het toen gevolgd en gelezen. Ik ga geen tijd stoppen om de bron op te zoeken, maar het is wel gebeurd.
Ik had toen het gevoel van eigen schuld dikke bult... Wel erg voor zijn ouders.
pi_218279661
Ik ben benieuwd waar @SeLang is. Ik vermoed overleden aangezien hij van het een op het andere moment van FOK! weg leek te zijn
  maandag 21 juli 2025 @ 19:49:34 #7
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_218279856
https://www.rtvutrecht.nl(...)cartesiusweg-utrecht

dit is er met jeroen gebeurd volgens dumpert
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_218279979
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)cartesiusweg-utrecht

dit is er met jeroen gebeurd volgens dumpert
De wereld is letterlijk veiliger geworden met zijn dood.
Wat een volslagen idioot was dat.

Hopelijk heeft ie in de tussenliggende tijd geen andere slachtoffers gemaakt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')