SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een idioot die Jeroenquote:Op maandag 21 juli 2025 15:33 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Je kent ze wel. Oude filmpjes, vergeten helden, virale momenten van toen. Maar dan ineens vraag je je af: "Hoe zou het eigenlijk met die gast zijn?"
Fokkers weten meer dan het internet, dus het leek mij leuk om eens te kijken of we oude 'helden' kunnen vinden hoe het nu met ze zijn.
Ik zal aftrappen met:
Jeroen in z’n Opel Cadet, die als een dolle over de weg ging, commentaar gaf alsof het Top Gear was, en waarschijnlijk nog steeds droomt van 140 op de 30 km binnenweg.
🎥 Filmpje voor wie even geheugenopfrissing nodig heeft
Bekijk deze YouTube-video
Wie weet meer over Jeroen? Is hij rijinstructeur geworden of werkt hij nu bij het CBR?
Die is kort na dit filmpje onder een vrachtwagen geëindigd. Plat als een dubbeltje..., met zijn GSI. Morsdood. Ik had het toen gevolgd en gelezen. Ik ga geen tijd stoppen om de bron op te zoeken, maar het is wel gebeurd.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:33 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Je kent ze wel. Oude filmpjes, vergeten helden, virale momenten van toen. Maar dan ineens vraag je je af: "Hoe zou het eigenlijk met die gast zijn?"
Fokkers weten meer dan het internet, dus het leek mij leuk om eens te kijken of we oude 'helden' kunnen vinden hoe het nu met ze zijn.
Ik zal aftrappen met:
Jeroen in z’n Opel Cadet, die als een dolle over de weg ging, commentaar gaf alsof het Top Gear was, en waarschijnlijk nog steeds droomt van 140 op de 30 km binnenweg.
🎥 Filmpje voor wie even geheugenopfrissing nodig heeft
Bekijk deze YouTube-video
Wie weet meer over Jeroen? Is hij rijinstructeur geworden of werkt hij nu bij het CBR?
[list]
Jeroen Status momenteel unkown
Gerda Tolsteyn Status momenteel unkown
[/list]
De wereld is letterlijk veiliger geworden met zijn dood.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)cartesiusweg-utrecht
dit is er met jeroen gebeurd volgens dumpert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |