Zou ik niet weten waarom die naar Zeeland zou moetenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja
Ik ken wel een klusjesman maar die komt niet naar Zeeland
niet dat de bouwvak nog strikt wordt nageleefdquote:Op maandag 21 juli 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan wel, tijdens de bouwvak een timmerman boeken
Zodat je hem vanaf daar met de auto op kan komen halen.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik niet weten waarom die naar Zeeland zou moeten
Dit klinkt eigenlijk niet heel praktisch, en als zelfs ik dat zeg is het wel ernstigquote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodat je hem vanaf daar met de auto op kan komen halen.
Hoezo is alles scheef?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.
dus je hebt je extra handdoek al gepakt HanddoekAma?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
Die komt gewoon over een half uur waarschijnlijk weer als een verzopen kat terug.
Kut, in de warquote:Op maandag 21 juli 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik niet weten waarom die naar Zeeland zou moeten
Ik ben de handdoek.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt je extra handdoek al gepakt HanddoekAma?
Oud huisquote:
Kom eraan.quote:
Maar ben je al bijna klaar?quote:
quote:
Wauwquote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
Fucking vet @:cherrylips
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |