Is er iemand die jou een schop onder je hol kan geven? Want zo gaat het ook niet he?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
ik neem geen medicatie meer het deed ook verder niks behalve dat ik er een stijve lul van kreeg midden in de nacht
Bekijk deze YouTube-video
Toch maar eens een bank beroven danquote:
Ja en degene die er nog zijn zijn alleen op afspraak open, en alleen maar voor hypotheken en verzekeringen, niet om stapels geld te verzamelenquote:
Sowieso nog maar even laten bezinken en geen overhaaste onoverwogen beslissingen nemen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
ik ga slapen zat aan griekenland te maar ierland lijkt mij ook ook wel sowieso nog een gevarieerd aanbod in europa waar ik niet geweest ben
ik vind je lieve meid, maar maak geen grappen met mij tiepmiepquote:Op maandag 21 juli 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er iemand die jou een schop onder je hol kan geven? Want zo gaat het ook niet he?
Ik maak ook geen grappen, maar je hebt echt hulp nodig. Of je vindt het normaal zoals je nu tegen me praat?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind je leve meid, maar maak geen grappen met mij tiepmiep
desondanks zou ik een avondje met met de film ]gaan in amsterdam en kekker gaan eten
hulp is te laat mensen hebben mij zo gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak ook geen grappen, maar je hebt echt hulp nodig. Of je vindt het normaal zoals je nu tegen me praat?
Nee, je hoofd saboteert je. Hulp is nooit te laat.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
hulp is te laat mensen hebben mij zo gemaakt
Je maakt jezelf gek.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:02 schreef Karzai het volgende:
ik ben totaal gek gemaakt, maja okay je hebt verder gelijk
Met stukjes muffin er doorheen?quote:
Gebruik je meds?quote:Op maandag 21 juli 2025 23:14 schreef Karzai het volgende:
tja ik doe mijn best heb toch sterk het idee dat er met gevoelens gespeeld word
blijf toch sterk het idee hebben dat shit niet klopt
Jij hebt d'r gewoon weggejaagd voor je eigen dieetquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Geen @:4EverBlackEyed geen muffins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |