Schijnt dat ze daar al een DROOMKANDIDAAT voor hebben, als dat gebeurt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan hopelijk nog Brobbey en Akpom verkopen en een spits ervoor terughalen.
Dan is het te hopen dat het qua timing allemaal goed valt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Schijnt dat ze daar al een DROOMKANDIDAAT voor hebben, als dat gebeurt.
Mijn voorgevoel zegt dat we van beiden niet afkomen. Maar het blijft de transfermarkt, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat het qua timing allemaal goed valt.
Misschien dat ze nog ergens paniekaankopen worden eind augustus, zeker nu de spitsencarrousel ook gaat draaien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt dat we van beiden niet afkomen. Maar het blijft de transfermarkt, natuurlijk.
Deze transferzomer verdient wel een spectaculair einde, ja. Veel anders dan eerdere jaren wordt er overal met geld gesmeten. Zeker onder invloed van Liverpool en Manchester City die moeten doorevolueren na een nieuwe cyclus.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog ergens paniekaankopen worden eind augustus, zeker nu de spitsencarrousel ook gaat draaien.
Ik snap niet dat ze jou geen coach maken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:18 schreef Cryptonees het volgende:
Veel transfers doen heeft helemaal geen zin want dan begin je weer helemaal opnieuw. Doortontwikkelen en de lijn verbeteren van volgend seizoen moet ajax.
ja werd dat verteld?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Bergius en Deef gaan veel samen starten zo te horen
mag hopen dat ze afwisselenquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nummer 1 en 2 met de aanvoerdersband.
Tja
Ze hebben een vrij goede band met Sjonnie die idolaat is van beiden.quote:
Gras is groen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:01 schreef Black-Death het volgende:
Ik lees in het liveblog alweer dat Brobbey wild naast schiet na een voorzet van Moro… ach Brobbey
De poedelprijs jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:27 schreef Cryptonees het volgende:
We gaan dit seizoen een prijs pakken Ajax vrienden. Alles wijst erop. Wij zijn Ajax wij zijn de beste. Pindakaas kan je niet zonder brood eten.
Echt heel dramatisch jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Bergius en Deef gaan veel samen starten zo te horen
Klaaseetpindakaasquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:27 schreef Cryptonees het volgende:
We gaan dit seizoen een prijs pakken Ajax vrienden. Alles wijst erop. Wij zijn Ajax wij zijn de beste. Pindakaas kan je niet zonder brood eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |