Je klinkt als een slechte onderhandelaar, zo iemand die al gaat panikeren bij het minste of geringste.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Gloukh gaat zo spelen tegen Brann.
Kroesgod
Een voetballer die gaat voetballen,quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Gloukh gaat zo spelen tegen Brann.
Kroesgod
Ik neem er nog maar een ossenworst op met een schietgebedje dat die niet zijn been breekt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je klinkt als een slechte onderhandelaar, zo iemand die al gaat panikeren bij het minste of geringste.
Tagliafico een contract geven probleem opgelost. Heb je een extra 20 miljoen om te investeren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb hier een sterke mening over.
Ik zou blij zijn als het NICO weer door de arena galmt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tagliafico een contract geven probleem opgelost. Heb je een extra 20 miljoen om te investeren.
Een risico op blessures is er natuurlijk altijd. Maar ik zou er eerder rekening mee houden dat hoe langer het duurt, hoe groter de kans ook wordt dat een andere club zijn handtekening uiteindelijk weet te bemachtigen. Dat soort situaties heeft Ajax de afgelopen jaren wel vaker gehad (Richarlison, Lainez, Sulemana om er een paar te noemen).quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik neem er nog maar een ossenworst op met een schietgebedje dat die niet zijn been breekt.
Ja, zeker voor een transfer naar chelsea met een lopend contract tot 2028 moet dit minstens 50 zijn lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fabrizio zegt 40 mio voor Hato, beetje laag
Dat is het bod van Chelsea he, niet de transfersom die overeengekomen is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fabrizio zegt 40 mio voor Hato, beetje laag
Nou Fabrizio zegt dat ze rond die prijs nu aan het onderhandelen zijn dat is dus al wel een stap verderquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het bod van Chelsea he, niet de transfersom die overeengekomen is.
Wat is daar het practisch nut van?quote:
Zoals kroese.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je klinkt als een slechte onderhandelaar, zo iemand die al gaat panikeren bij het minste of geringste.
Wie is dat?quote:
wellicht komen ze wat hoger uit.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:11 schreef Mansjester het volgende:
40 miljoen voor Hato is echt slecht gedaan van Kroes
Het wordt wel 50 miljoen of meer hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:11 schreef Mansjester het volgende:
40 miljoen voor Hato is echt slecht gedaan van Kroes
Fabrizio zegt een hoop, tijdens onderhandelingen is het zelden wat waard. Dingen veranderen zo vaak tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou Fabrizio zegt dat ze rond die prijs nu aan het onderhandelen zijn dat is dus al wel een stap verder
Waarom zou je dat doen, daar komt echt nog wel een miljoen of 10-15 bij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:05 schreef raptorix het volgende:
40 miljoen voor Hato?![]()
![]()
![]()
![]()
Snel een strik eromheen, en weg.
En dan nog een RCV, linksback en verdedigende middenvelder halen van zo'n 30 miljoen euro.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, daar komt echt nog wel een miljoen of 10-15 bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |