Schrikbarend zelfs.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, we weten allemaal dat dit helemaal geen punt was geweest als het om een Oekrainer had gegaan (terecht trouwens, want ook zij verdienen natuurlijk onze steun).
En dat Godts zich als autochtone Westerling schijnbaar heeft bekeerd tot de Islam is al schrikbarend genoeg, als deze transfer rond is dan schikt hij zich er maar in dat hij een Joodse Israëliër als ploeggenoot heeft.
Zeker, want het is natuurlijk geen goede ontwikkelingen als Westerlingen zich bekeren tot een niet-Westerse religie die overal ter wereld voor enorm veel kommer en kwel zorgt. Dat spreekt toch voor zich.quote:
Mensen moeten lekker zelf weten in wat voor kansloos figuur uit een sprookjesboek ze willen geloven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, want het is natuurlijk geen goede ontwikkelingen als Westerlingen zich bekeren tot een niet-Westerse religie die overal ter wereld voor enorm veel kommer en kwel zorgt. Dat spreekt toch voor zich.
#freeKlaasquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil klaas terug in plaats van howard en heatwave.
De effecten hiervan zijn simpelweg niet hetzelfde bij elke religie. Mensen zullen daar dus iets van vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen moeten lekker zelf weten in wat voor kansloos figuur uit een sprookjesboek ze willen geloven.
Ik heb niet echt het idee dat die jongen iemand kwaad doet ermee, maar jij zal het vast beter weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De effecten hiervan zijn simpelweg niet hetzelfde bij elke religie. Mensen zullen daar dus iets van vinden.
Donder gewoon op met je gedram.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De effecten hiervan zijn simpelweg niet hetzelfde bij elke religie. Mensen zullen daar dus iets van vinden.
Noquote:
Ik dram niet. Ik bespreek met een andere user de politieke context van een mogelijke aanstaande transfer van Ajax. Als je van mening bent dat dit in strijd is met de FOK! Policy, kun je het beste een TR zetten.quote:
Ga lekker in NWS die LP afdraaien man, niemand zit daar op te wachten hierquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik dram niet. Ik bespreek met een andere user de politieke context van een mogelijke aanstaande transfer van Ajax. Als je van mening bent dat dit in strijd is met de FOK! Policy, kun je het beste een TR zetten.
hopelijk komt het rond voor zowel kaplan als mannsverkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Turkse topclubs en FC Köln in de markt voor Kaplan, interesse uit Engeland en Duitsland voor Mannsverk, nog rustig rondom Akpom
https://www.vi.nl/pro/hoe-kleedkamer-2-leegstroomt-bij-ajax
Als het doorgaat tenminste . Blijkbaar is die nog steeds bij de ploeg voor voorronde CL en hoopt hun directeur op het laatst nog op meer geld van een andere club (of een simpele overgang naar Leipzig)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:40 schreef ISVV het volgende:
Zal op de tribunes ook wel weer gezellig worden komend jaar!
Heeft Klaas een ban dan? Ik heb me altijd afgevraagd wat je hier in godsnaam moet doen voor een ban.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn ergere users en die zeggen nog voor Ajax te zijn ook.
Die is inderdaad op vakantie. Geen idee idd wat je hier moet doen voor een ban, ondertussen moet ik op Reddit iedere paar maanden een nieuw accountquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heeft Klaas een ban dan? Ik heb me altijd afgevraagd wat je hier in godsnaam moet doen voor een ban.
Ik zou het ook niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heeft Klaas een ban dan? Ik heb me altijd afgevraagd wat je hier in godsnaam moet doen voor een ban.
Nee maar echt bans alleen door posts in VBL? Die Klaas zal wel ergens in een subforum hebben zitten schuimbekken.quote:
Voetbalzone is ook leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is inderdaad op vakantie. Geen idee idd wat je hier moet doen voor een ban, ondertussen moet ik op Reddit iedere paar maanden een nieuw account
Je post zelf dagelijks in een extreemlinks topic.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Is dit het rechts-extremistische Ajax hoekje geworden? Waar is het normale topic?
Jep.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn ergere users en die zeggen nog voor Ajax te zijn ook.
Nws was hij ook aan het huishouden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee maar echt bans alleen door posts in VBL? Die Klaas zal wel ergens in een subforum hebben zitten schuimbekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |