'Sprankelen'quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het woord 'restverdediging' gaat veel vallen dit jaar.
Genoeg pro Palestina mensen die voor Ajax zijn gelukkig.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:28 schreef Cryptonees het volgende:
[ x ]
Hiermee is de toon gezet het komend seizoen Europees met Ajax. Ze moeten van onze Israëlische vlag afblijven. We gaan denk ik veel heel veel wedstrijden meemaken waar we die gekke Palestijnse vlaggen richting onze supporters zullen uitdagen.
Niet bij Sjonquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het woord 'restverdediging' gaat veel vallen dit jaar.
'Tussen de linies.'quote:
Zou Heitinga dat concept snappen?quote:
Ach, als Snip het al niet Snapte, wat zit er dan nog in de Wim Kan?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou Heitinga dat concept snappen?
Het spelletje snappen is 1 ding, het overbrengen is weer wat anders, Danny Blind bijvoorbeeld snapt(e) het spelletje bovengemiddeld als speler, maar kon het als trainer/coach niet overbrengen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou Heitinga dat concept snappen?
Kunnen ze de leuze van de Feyenoorders overnemenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Genoeg pro Palestina mensen die voor Ajax zijn gelukkig.
Denk dat hij deze week ook nog moet optreden, als hij er volgend weekend nog niet is wordt het wel een probleem.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:40 schreef PowerLoungen het volgende:
De jood is er trouwens nog steeds niet.
Het is bidden dat Leipzig niet wakker wordt zo .quote:Op zondag 27 juli 2025 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat hij deze week ook nog moet optreden, als hij er volgend weekend nog niet is wordt het wel een probleem.
We weten niet of er en wat de afspraken zijn, gewoon afwachten, ik neem aan dat er ook nog een plan B ligt als ze enorm twijfelen.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is bidden dat Leipzig niet wakker wordt zo .
hij verteld ondertussen aan iedereen en zijn moeder dat hij naar Ajax gaat. Zal vast wel goedkomenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
We weten niet of er en wat de afspraken zijn, gewoon afwachten, ik neem aan dat er ook nog een plan B ligt als ze enorm twijfelen.
Ik hoop dat ze deze prijs niet binnenhalen en dat dat de laatste keer is dit seizoen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Vanavond de eerste prijs van het seizoen binnenhalen. Hopelijk niet de laatste
Kampioenschap lijkt me vooralsnog nog steeds kansloos tov PSV. En er is geen Farioli meer die gewoon de boel dicht timmert met lelijk voetbal.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Natuurlijk welquote:Op zondag 27 juli 2025 14:45 schreef Black-Death het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2025 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kun jij nog iets anders dan etteren in de topics van andere clubs, strontboer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |