Een aantal jaren geleden sloeg de bliksem in ons huis, sinds die tijd hoeft het van mij niet meer zo gek te gaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Soms baal ik wel dat Nederland nooit echte natuurrampen kent.
Waarbij complete huizen worden weggevaagd en de zwakkeren bezwijken. Ik vind dat machtig mooi.
Groningenquote:
Schapen bedoel je. Maar geeft niet, zolders hebben maar kleine raampjes om de wereld te bekijken.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:48 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Groningenleuk tussen de koeien en varkens?
Want er zijn geen koeien en varkens in Groningen?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:50 schreef Rene het volgende:
[..]
Schapen bedoel je. Maar geeft niet, zolders hebben maar kleine raampjes om de wereld te bekijken.
Ik zie weinig varkens. Maar geen idee wat jouw ervaring is. Wanneer ik buiten ben zie ik koeien, schapen en paarden. Maar vooral buiten de stad.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:50 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Want er zijn geen koeien en varkens in Groningen?
Alles daarboven is toch een groot weiland 😃😅quote:Op zondag 20 juli 2025 19:51 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik zie weinig varkens. Maar geen idee wat jouw ervaring is. Wanneer ik buiten ben zie ik koeien, schapen en paarden. Maar vooral buiten de stad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |