Voor een maandag ochtend voel ik me best okequote:Op maandag 21 juli 2025 02:05 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie ok? https://www.rtl.nl/nieuws(...)qBvMUYdnbsM_HxdQ6Cgw
Oké Roodkapje.quote:Op maandag 21 juli 2025 07:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ook wel. Lekker weer, rustig in de trein, straks even door het bos naar kantoor denk ik
Goed. vannochtend een uur hier op de loopband thuis.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Balliebal. Hoe gaat het met de stapjes ?
Ohh die moet hierheen. Zijn we hier kwijtquote:Op maandag 21 juli 2025 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Er schijnt een heel fel gek geel ding buiten.
Je moet echt beter op je spullen letten.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh die moet hierheen. Zijn we hier kwijt
Kun je ook sushi op die band zetten?quote:Op maandag 21 juli 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed. vannochtend een uur hier op de loopband thuis.
quote:Op maandag 21 juli 2025 08:37 schreef ieniminimuis het volgende:
is trouwens voor iedereen die niet mijn werk is.
dramaandag?quote:Op maandag 21 juli 2025 08:37 schreef ieniminimuis het volgende:
is trouwens voor iedereen die niet mijn werk is.
Vrijdag was iedereen al boos voordat ik afsloot. Men is nog steeds boos en kut.quote:
Oh fijn dit.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrijdag was iedereen al boos voordat ik afsloot. Men is nog steeds boos en kut.
Moet je deadlines maar duidelijker communiceren en mij niet in alle prio projecten stoppen. True story, MT heeft al meerdere meetings gehad over welk werk ze van mij aan iemand anders kunnen geven en dat de conclusie van welke brainstorm sessie ze dan ook hebben uiteindelijk toch weer ik is. Of ik ben tijd kwijt aan daadwerkelijk het werk doen of ik ben tijd kwijt aan mensen inwerken.
Zie ik dit terug op mijn loonstrook? Neuh. Zie ik dit terug in waardering? Neuh
Dus ik verstop mij veelal thuis.
Hoi, ben jij mij? Mijn manager komt over een week terug om te melden dat ik teveel nog niet opgenomen vrije dagen heb. Tja, zet me dan ook niet op alle projecten met korte deadlines. Dan krijg ik niet eens toestemming om een week of twee eruit te gaan. Maar he, ik kan bijna twee maanden opnemen, zal mooi uitkomen als ik ooit eens een andere baan in de buurt vind: meteen pleitos ipv twee maanden nog moeten rondhangen.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrijdag was iedereen al boos voordat ik afsloot. Men is nog steeds boos en kut.
Moet je deadlines maar duidelijker communiceren en mij niet in alle prio projecten stoppen. True story, MT heeft al meerdere meetings gehad over welk werk ze van mij aan iemand anders kunnen geven en dat de conclusie van welke brainstorm sessie ze dan ook hebben uiteindelijk toch weer ik is. Of ik ben tijd kwijt aan daadwerkelijk het werk doen of ik ben tijd kwijt aan mensen inwerken.
Zie ik dit terug op mijn loonstrook? Neuh. Zie ik dit terug in waardering? Neuh
Dus ik verstop mij veelal thuis.
Alles klinkt onder controle.quote:Op maandag 21 juli 2025 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
De tweede persoon die ook een aantal van mijn dingen kon, die zit ivm ziekte thuis (o.a. overwerkt).
Dus ondertussen zit ik ook nog in project voorkom burn-out bij Muis, omdat ze bang zijn dat het ook bij mij gebeurt. U snapt, het is weer eens geweldig
Geef mij een deadline, laat het los en ik fix het project. Maar er wordt zoveel tijd besteed aan rompslomp, projectstructuur, meetings, dagstarts, updates en micromanagement. Ga weg, ga heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |