SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik heb heel dat ding nog niet gezien vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:08 schreef Donna het volgende:
De zon is hier nog aanwezig. Was nog even met de kids naar de kermis bij de Ballonfeesten, maar zweterig weertje hoor.
Hier wel. Om te smoren hier.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb heel dat ding nog niet gezien vandaag.
Ze moeten die codes echt eens anders gaan indelen.Want zoals in de 99/100 gevallen slaat ook deze code geel weer HELEMAAL nergens op.quote:
Echt hoor, ik helemaal insmeren met zonnebrand. Niets.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten die codes echt eens anders gaan indelen.Want zoals in de 99/100 gevallen slaat ook deze code geel weer HELEMAAL nergens op.
Ik vond vooral het uitgeven van het bericht: In het zuidwesten gaat het allemaal wel meevallen, nog voor code geel in zou gaan erg lachwekkend.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hoor, ik helemaal insmeren met zonnebrand. Niets.
Ze moeten je toch bang maken?quote:Op zondag 20 juli 2025 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten die codes echt eens anders gaan indelen.Want zoals in de 99/100 gevallen slaat ook deze code geel weer HELEMAAL nergens op.
Misschien bedoelen ze per dag?quote:Op zondag 20 juli 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
beetje miezerregen.. waar blijft die 4mm per uur nou?
Hier is het alweer voorbij, gisterenavond een stuk hogere neerslagquote:Op zondag 20 juli 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
beetje miezerregen.. waar blijft die 4mm per uur nou?
Nee joh, komt alweer blauwe lucht aanquote:Op zondag 20 juli 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt vroeg donker vandaag. Lijkt wel die kuttijd van het jaar.
Je vind ieder jaargetijde wel iets om te klagen volgens mij.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt vroeg donker vandaag. Lijkt wel die kuttijd van het jaar.
Is het klaagdag ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoax, blauw is onmogelijk voor het westen vandaag.
Het zonnetje schijnt hier.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoax, blauw is onmogelijk voor het westen vandaag.
ja ik ga poke bowl bestellen.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om straks Chinees te halen of wat anders te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |