Zou dat het probleem zijn denk je?quote:Op zondag 20 juli 2025 15:18 schreef Plompzakker het volgende:
Heb je al geprobeerd hem uit je zusje te halen?
Met twee tegelijk wordt zelfs dat een beetje benauwd allemaal.quote:
Radio golven? vaak dan haten ze je en als straf boosten ze dan stiekem je huis 3 graden omhoog kwa benauwdheid,quote:Op zondag 20 juli 2025 15:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Mijn lul voelt heel benauwd aan.
Klacht: niet weten waarom mijn lul zo benauwd aanvoelt
Of ze geven je altijd tegenwind of ze gaan met je geluidsinstellingen klooien tijdens het kijken van natuurfilms. Bloedirritant ja.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:35 schreef marretak het volgende:
[..]
Radio golven? vaak dan haten ze je en als straf boosten ze dan stiekem je huis 3 graden omhoog kwa benauwdheid,
Ja bij mij laatste jaar ook het ten alle tijden kapot maken van je youtube stream zodat liedjes gaan haperen,quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Of ze geven je altijd tegenwind of ze gaan met je geluidsinstellingen klooien tijdens het kijken van natuurfilms. Bloedirritant ja.
Of steeds het fullscreen uitzetten of door je kamer heenzweven en je van je apropos proberen te brengen door ineens over collega's te gaan praten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja bij mij laatste jaar ook het ten alle tijden kapot maken van je youtube stream zodat liedjes gaan haperen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |