Moest googlen wat koosjes precies isquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:57 schreef capricia het volgende:
Lekker he.![]()
Ook die ingrediënten: tarwebloem en water. Gewoon goed koosjer eten.
En geen andere toevoegingen. De fabriek staat ook onder rabbinaal toezicht.
Koosjer is volgens de joodse spijswetten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moest googlen wat koosjes precies is![]()
Héél vroeger waren ze blijkbaar vierkant.
[ afbeelding ]
Ja, inmiddels gevonden inderdaad! Moet ook op een bepaalde wijze worden bereid.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Koosjer is volgens de joodse spijswetten.
Matze is namelijk een ongezuurd plat brood uit de Joodse keuken.
Maar ook wij niet-joodse stervelingen eten dit graag.
Het is gewoon lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, inmiddels gevonden inderdaad! Moet ook op een bepaalde wijze worden bereid.![]()
Volgens mij maak ik het wel onkoosjer door er hazelnootpasta op te doen
Ik heb de grote ronde altijd en doe er graag pure hagelslag op.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:59 schreef Fannie het volgende:
Matzes, lekker, een grote ronde of een kleintje, heerlijk met een dun laagje smeerkaas, nom nom nom
Probeer Hagelswag eens, een merk met echt je lekkere goed pure hagelslag, ietsjes grover. Echt echt lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de grote ronde altijd en doe er graag pure hagelslag op.
Jaaaaahquote:Op maandag 21 juli 2025 20:48 schreef Molo het volgende:
Nostalgie hier is boter en kristalsuiker. En dan de boter óveral smeren, heel dun laagje. En dan de suiker perfect en heel dun verdelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |