SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik drink misschien 1 keer in het jaar cappuccino.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij drinkt geen cappuccino na de ochtend?
Ik ben van de dubbele espresso
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Even gelezen en neh, dit is voor de 'gewone' mens en niet voor iemand als ik. Ik denk dan: ik zou hier geen profiel aanmaken, en anderen met dezelfde interesses als ik doen dat waarschijnlijk ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
ach tja proberen kan nooit kwaad. ook omdat t gratis is
En dat logoBleh.
![]()
Tot hoelaat drink je die?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik drink misschien 1 keer in het jaar cappuccino.
Ik ben van de dubbele espressoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mooie TT
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
nou nee zo ben ik dan ook weer niet, niet dat t uit maakt want krijg haar niet te pakken vanaf maandag onderhandquote:
en dr familie weet ook niet...Do what you love, love what you do!![]()
zou de afbeelding in de OP aanpassenHey there sunshine lift my heart
Italianen kwamen terug van de Nieuwe Wereld met Tomaten en Aardappelen en dachten: als het één op een pizza kan, dan moet het andere ook, anders hebben we die dingen helemaal voor gnocchi meegeknomen.🐙![]()
![]()
vind deze wel mooiHey there sunshine lift my heart
Ok dan doe je dat goed, espresso mag tot 11.00quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In de ochtend 2 stuks. Daarna niet meer.
Had hem al aangepastquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
zou de afbeelding in de OP aanpassen
in eerste instantie zijn tomaten terug gebracht als sierplanten, niet om te etenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
Italianen kwamen terug van de Nieuwe Wereld met Tomaten en Aardappelen en dachten: als het één op een pizza kan, dan moet het andere ook, anders hebben we die dingen helemaal voor gnocchi meegeknomen.
omdat men van tin at dacht men lang dat tomaten giftig/dodelijk warenHey there sunshine lift my heart
tja maar er zijn apps en dingen ook voor jou soort toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Even gelezen en neh, dit is voor de 'gewone' mens en niet voor iemand als ik. Ik denk dan: ik zou hier geen profiel aanmaken, en anderen met dezelfde interesses als ik doen dat waarschijnlijk ook niet.
En dat logoBleh.
Lol dat klinkt hard zo maar je weet bedoel t goed enzo hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
tToppertje ben jequote:Hey there sunshine lift my heart
mijn zussen willen afspreken maar hebben het over dingen als volgende zondag en volgende zondag en ik denk GEBRUIK DATAHey there sunshine lift my heart
Lijkt me een verstandige keuze.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Misschien moet ik een Italiaan zoeken dit keer![]()
En ze beschuldigen je van stalkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee zo ben ik dan ook weer niet, niet dat t uit maakt want krijg haar niet te pakken vanaf maandag onderhand
en dr familie weet ook niet...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
neem er eentje extra mee terugquote:Hey there sunshine lift my heart
Mijn grap. Look what they did to my boy.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in eerste instantie zijn tomaten terug gebracht als sierplanten, niet om te eten
omdat men van tin at dacht men lang dat tomaten giftig/dodelijk waren🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: