Ja, is dat goed?quote:
Dat haal ik 9 van de 10 keer bij de chineesquote:
Bij mij ook hoorquote:Op zondag 20 juli 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]Gelukkig staat mijn kraan wel op een logische plek.
Hmmmmquote:Op zondag 20 juli 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat haal ik 9 van de 10 keer bij de chinees
Misschien moet je het een keertje voorproeven voordat je het aan schoonmoeders voorschoteltquote:Op zondag 20 juli 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hmmmmmisschien eens proberen dan ja
Iedere Toko heeft wel zijn eigen specialiteitenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat haal ik 9 van de 10 keer bij de chinees
Misschien in plaats van bami of rijst een keer mihoen proberen?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hmmmmmisschien eens proberen dan ja
Ook wel weer zo ja, de kip kerrie zoals ik die hier heb krijg je ook niet bij een andere chinees. Weet eigenlijk niet of ze hier een echte specialiteit hebben verder, al is de pindasaus bij de saté wel erg lekkerquote:Op zondag 20 juli 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iedere Toko heeft wel zijn eigen specialiteiten
Wij hebben altijd kip kota radja
Iedere Chinees is te beoordelen op of ze fatsoenlijke pindasaus hebbenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel weer zo ja, de kip kerrie zoals ik die hier heb krijg je ook niet bij een andere chinees. Weet eigenlijk niet of ze hier een echte specialiteit hebben verder, al is de pindasaus bij de saté wel erg lekker
Vind dat altijd van die dunnige sliertjes, dan liever udonquote:Op zondag 20 juli 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien in plaats van bami of rijst een keer mihoen proberen?
Welk nummer is dat?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat altijd van die dunnige sliertjes, dan liever udon
Geen idee, denk niet dat ze dat bij mijn chinees hebben, is veels te modern voerquote:
You like mie?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat altijd van die dunnige sliertjes, dan liever udon
Ja als bij de afhaalchinees de saté of babi pangang matig is dan kun je er beter gewoon wegblijvenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iedere Chinees is te beoordelen op of ze fatsoenlijke pindasaus hebben
Als de saus ruk is, is de rest waarschijnlijk ook poep
Hao?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |