Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
En types zoals jij die met deze vermoeiende dooddoener komen.
Ik schat zo in dat je al 20 jaar geen pride hebt gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
De "wij willen gewoon net als iedereen worden behandeld"-types die dan zo gaan doen.
Ja top
Nee ik kijk wel uit. Soms loop je er tegenaan in het journaal of zo, maar verder...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat je al 20 jaar geen pride hebt gezien.
De kans was in ieder geval groter dan dat een Nederlander zou winnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:25 schreef raptorix het volgende:
Domme Belgen die denken dat Evenepoel ook maar 1 moment de Tour kan winnen![]()
![]()
![]()
Waar bemoei je je dan mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee ik kijk wel uit. Soms loop je er tegenaan in het journaal of zo, maar verder...
Belgen kunnen niets, ja bier maken, maar dat is het wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kans was in ieder geval groter dan dat een Nederlander zou winnen.
Met je grote bek.
Met alles waarmee ik me wil bemoeienquote:
En friet, nog veel belangrijker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Belgen kunnen niets, ja bier maken, maar dat is het wel.
De stemming slaat snel om, zie ik alquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kans was in ieder geval groter dan dat een Nederlander zou winnen.
Met je grote bek.
Kennelijk speelt het nogal een grote rol in je leven dat je er over begint.quote:
Evenepoel gaat zijn Toureindzege echt nog wel pakken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:25 schreef raptorix het volgende:
![]()
![]()
Belgenhater!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Belgen kunnen niets, ja bier maken, maar dat is het wel.
Hoop doet leven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:25 schreef raptorix het volgende:
![]()
![]()
Nee maar ik heb een teringhekel aan aanstellers. En die lopen daar nogal wat rond.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kennelijk speelt het nogal een grote rol in je leven dat je er over begint.
En maar te zwijgen van toptalent kelderman.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoop doet leven.
'Wij' dachten dat Weening, Gesink en Mollema serieuze kandidaten waren... ooit.
Moet hij wel eerst leren 2 heuvels over te fietsen zonder te huilen. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Evenepoel gaat zijn Toureindzege echt nog wel pakken.
Cultuurbarbaarquote:
Alleen Gesink toch? Die had zonder alle pech en tegenslag ook nog wel ver kunnen komenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoop doet leven.
'Wij' dachten dat Weening, Gesink en Mollema serieuze kandidaten waren... ooit.
Je zou de heren-FOKkers eens tekeer moeten zien gaan op Stripchat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee ik kijk wel uit. Soms loop je er tegenaan in het journaal of zo, maar verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |