SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb liever iemand die wel verstand heeft
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Sowieso dating apps
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
die jongere is btw leuker, maar praat nu met ze beiden tegelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Waar hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:58 schreef kree het volgende:
die jongere is btw leuker, maar praat nu met ze beiden tegelijk.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb 3 sims die samenwonen en allemaal een relatie met elkaar hebben, niet jaloers op elkaar zijn en baby's met elkaar makenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
koetjes en kalfjes. niks serieus. met die oudere wel beetje want ze kwam gelijk met werkeloos dus daar wat over gevraagd dan maar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vertel ze hoe meegaand je bent in discussiesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:58 schreef kree het volgende:
die jongere is btw leuker, maar praat nu met ze beiden tegelijk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En is de foto al zichtbaar?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
koetjes en kalfjes. niks serieus. met die oudere wel beetje want ze kwam gelijk met werkeloos dus daar wat over gevraagd dan maar.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oke die oudere. gedwongen seks gehad en verkracht blablabalblabla. eigenkijk al voor mij reden om af te kappen.
heel psych verhaal. dat zoek ik dus niet he. dat iemand problemen had oke maar ze noteer biet neer spelen. dat ga ik nu vragen.Do what you love, love what you do!![]()
@maily we hebben je vertaalkunsten nodigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dus omdat iemand verkracht is, moet je het niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:02 schreef kree het volgende:
oke die oudere. gedwongen seks gehad en verkracht blablabalblabla. eigenkijk al voor mij reden om af te kappen.
heel psych verhaal. dat zoek ik dus niet he. dat iemand problemen had oke maar ze noteer biet neer spelen. dat ga ik nu vragen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
owh btw mss want dit was een oud account dus was stuk jonger toen incl de foto's om mss die te updaten. LOL
naja niet aan gedacht. maar zie er toch nog wel beetje zelfde uit.Do what you love, love what you do!![]()
Euhm nee, maar heb er problemen mee als iemand daar nog wel mee zit en niet verwerkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus omdat iemand veerkracht is, moet je het niet?Do what you love, love what you do!![]()
Zeker, hier is een duidelijke en respectvolle herformulering van je tekst. Ik geef je eerst een neutrale en begrijpelijke versie, en daarna (optioneel) een iets zachtere of vriendelijkere variant, mocht je dat willen gebruiken in communicatie:
---
Neutrale, duidelijke versie
"Oké, ze had een verleden met gedwongen seks en verkrachting – dat is al genoeg reden voor mij om af te haken. Het is een heel psychologisch verhaal, maar dat is precies wat ik níet zoek. Iedereen heeft zijn bagage, dat begrijp ik, maar ik wil niet iemand die zulke dingen bagatelliseert. Dat ga ik haar nu vragen."
---
Zachtere, empathischere versie (optioneel)
"Ze vertelde over een traumatisch verleden met seksueel geweld. Voor mij is dat eerlijk gezegd al een signaal om het contact te stoppen. Het is een heftig verhaal, en ik ben daar niet naar op zoek in een relatie. Iedereen heeft wel wat meegemaakt, maar ik merk dat ik moeite heb als iemand zulke dingen lijkt weg te wuiven. Daar wil ik haar nu iets over vragen."
---
Laat me weten welke toon je voorkeur heeft (direct, empathisch, afstandelijk, zakelijk, enz.), dan pas ik het gerust verder aan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat al gelijk benoemen ook vquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:02 schreef kree het volgende:
heel psych verhaal. dat zoek ik dus niet he. dat iemand problemen had oke maar ze noteer biet neer spelen. dat ga ik nu vragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik pasquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:04 schreef MooieTop6 het volgende:
@:maily we hebben je vertaalkunsten nodig![]()
niet gelezen dit want te lange tekst voor jou om zelf te schrijven
anuyway ik kon die foto nu zien. en niet warm of koud word ik daar dan weer van/
ff over naar die jongere denk.Do what you love, love what you do!![]()
Ook al kennen we deze vrouwen niet, ik vind het niet netjes om het hier allemaal neer te gooien. Zou je het leuk vinden als ze zo over jou zouden kletsen en alles wat jij in vertrouwen vertelt lekker op het forum gooien?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:02 schreef kree het volgende:
heel psych verhaal. dat zoek ik dus niet he. dat iemand problemen had oke maar ze noteer biet neer spelen. dat ga ik nu vragen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: