Hoiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:41 schreef mitt het volgende:
Zverev - Khachanov
Shelton - Fritz
Finale op donderdag
Hoera voor Sheltonquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:13 schreef Norrage het volgende:
Godzijdank won Shelton! Goed voor het tennis. Heeft het in zich om zich tussen sinner en Alcaraz te voegen.
Kachanov monsterzaadje.
Kijken of hij de druk in kan in New York straks.quote:
Dan ben ik er niet 😭quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Kijken of hij de druk in kan in New York straks.
Je kan gewoon weer kijken via HBO.quote:
Ik denk wel dat hij zin heeft, maar hij probeert nu rustig te blijven. Normaal had hij alweer een paar rackets stuk geslagen, en nu blijft hij heel rustig. Dan lijkt het er idd gelijk op alsof ie geen zin heeft, maar als hij weer loopt te tieren dan maken we hem daarop afquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Tallon was zou ik deze 3 weken gewoon op vakantie gaan volgend jaar... als je met zoveel frustratie en tegenzin aan zo'n trip begint heeft het echt geen zin....
En weer exact hetzelfde. Helemaal terugkomen, en de set bijna winnen...maar toch die tiebreak weer kansloos ten onder gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Maar goed, 12 dagen geleden stond Etcheverry ook met 1-0 en 5-3 voor tegen Griekspoor. Hij kreeg allemaal matchpoints, maar Griek kwam terug naar 6-6. En speelde toen toch weer een pruts tiebreak.
Tja, als hij zelfs op zijn hardcourt niet meer kan winnen. En er nu zelfs af gaat tegen Walton...dan lijkt het wel een beetje klaar met Medvedev. Nog even een tijdje startgeld ophalen dan lekker stoppen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 00:38 schreef Szura het volgende:
Medvedev weer RAUS
Opdonderen naar de Donbas ermee
Paar figuren uit die tussengeneratie vol zaadjes zijn we zo langzaam aan het lozen. Haarlijn Medvedev, Vadermepper Tsitsipas, dooie Ruud en psychopaat Roebljov.quote:Op maandag 11 augustus 2025 00:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, als hij zelfs op zijn hardcourt niet meer kan winnen. En er nu zelfs af gaat tegen Walton...dan lijkt het wel een beetje klaar met Medvedev. Nog even een tijdje startgeld ophalen dan lekker stoppen.
En ook Opelka die met 2-0 voor Minaur wint..
Ik had hem mentaal sterker verwacht, maar hij lijkt zichzelf aan te hebben gepraat dat deze trip helemaal kut is. Dat gaat dan tussen je oren zitten, je speelt inderdaad kut en dan krijg je de bevestiging dat het allemaal kut is. Self-fulfilling prophecy.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 00:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, als hij zelfs op zijn hardcourt niet meer kan winnen. En er nu zelfs af gaat tegen Walton...dan lijkt het wel een beetje klaar met Medvedev. Nog even een tijdje startgeld ophalen dan lekker stoppen.
En ook Opelka die met 2-0 voor Minaur wint..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |