Mijn godquote:
Hij heeft iemand nodig waar hij enorm tegenop kijkt, maar die heren zijn duur of willen niet. Hij zou natuurlijk Andy kunnen vragen. Die is weer vrij, dacht ik(?). Anders Rafa Nadal, waar hij al eerder mee heeft getraind op Mallorca en toen erg onder de indruk was van de intensiteit van zijn trainingen. Elke oefeningen met 100% focus en toewijding.quote:Op maandag 29 september 2025 18:14 schreef Szura het volgende:
Wie wil er nog werken met zo’n wispelturige gek
Tsja bewust later starten na de Davis cup, of hoe het ook heet. Twee weken last van.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:07 schreef mitt het volgende:
Alcaraz - Fritz nu live op Ziggy.
Finale op dinsdag.
6-2 6-2 houdoe en bedankt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:45 schreef GwaiLow het volgende:
Sinner - Tien nu in de finale van Beijing. Zolang Sinner niet geblesseerd raakt is dit easy money voor hem.
Tien won kwartfinale van Musetti na een opgave, en de halve finale van Medvedev, ook na opgave.
Sterke overwinning inderdaad. Wel heel close, en dat zou je misschien niet verwachten tegen een WC en nr 300 van de wereld. Die Zhou is echt een goede speler. Heeft al meerdere malen goede namen verslagen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Jesper de Jong naar de 2e ronde in Shanghai door een winnende tiebreak tegen servicekanon Zhou. Vooral tweede deel van de laatste tiebreak een paar ijzersterke punten
Alexander Blockx luidt de klok.quote:“We kunnen niet blijven vertrouwen op scheidsrechters als zij deze fouten mogen maken”: Alexander Blockx slaakt noodkreet na pijnlijke uitschakeling
Doorgaans is de Alexander Blockx de rust zelve. Maar na de uitschakeling in het Franse Mouilleron-Le-Captif werd het de Belgische tennisbelofte te veel. De Antwerpenaar zag de zege uit handen glippen na een controversieel wedstrijdpunt.
Alexander Blockx (20) liep eind augustus in de kwalificaties van de US Open een voetblessure op. Anderhalve maand later staat de talentvolle Antwerpenaar opnieuw op de baan. In de 1/8ste finale van de Challenger in het Mouilleron-Le-Captif ging Blockx woensdag onderuit tegen de Fin Emil Ruusuvuori (7-5, 6-7, 2-6). De manier waarop deed de wenkbrauwen fronsen, niet het minst bij het nummer 128 op de wereldranglijst zelf.
Nadat hij de eerste set won, leek Blockx in de tiebreak van de tweede set op weg naar de zege. Op matchpunt pakte Blockx uit met een dropshot dat de lijn leek te raken. Tot ontsteltenis van de Antwerpenaar gaf de umpire de bal evenwel uit. Vervolgens liet Blockx in die tiebreak nog twee matchpunten onbenut, waarna zijn Finse opponent genadeloos toesloeg.
Blockx schreef de frustratie van zich af op Instagram. De voormalige winnaar van de Australian Open bij de juniores voelt zich bestolen. “Ik heb er geen woorden voor van wat er is gebeurd. (...) Ik weet dat ik met deze post niets ga bereiken, maar we kunnen niet zomaar blijven vertrouwen op scheidsrechters als zij zomaar dit soort grote fouten mogen maken zonder bestraft te worden. Deze vergissingen kunnen bepalend zijn voor het verloop van een wedstrijd, toernooi of zelfs seizoen”, aldus Blockx.
en de 3e met 6-1 winnen ....quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:50 schreef GwaiLow het volgende:
Griekspoor weer lekker bezig hoor. Eerste set met 6-1 van Brooksby winnen, en deze set waarschijnlijk 1-6 verliezen.
Die kans is wel groot ... mag ie op Centre Court rackets mollenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Nu voor de verandering maar weer eens tegen Sinner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |