zelfde hierquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb heel vaak gemerkt dat buienradar niet accuraat is. Gebruik het al jaren niet meer. Gebruik nu buienalarm, wat beter werkt.
Bron: mijn onderbuik.
Hmm volgens die buienalarm morgen zowat heel de dag regen hier. En buienrader voorspelt zo goed als droog.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb heel vaak gemerkt dat buienradar niet accuraat is. Gebruik het al jaren niet meer. Gebruik nu buienalarm, wat beter werkt.
Bron: mijn onderbuik.
als je niet overstapt stenigen we jequote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hmm volgens die buienalarm morgen zowat heel de dag regen hier. En buienrader voorspelt zo goed als droog.
Morgen zullen we weten wie er gelijk heeft. Ik gebruik trouwens altijd buienradar, maar als het morgen regent stap ik over.
Met hagelstenen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je niet overstapt stenigen we je
jaquote:
Buienalarmquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Buienradar voorspelt nog steeds droog voor morgen, later in de middag pas regen.
Dit is al een heel ander beeld dan vanmorgen, toen gaf buienalarm heel de dag matige neerslag aan voor morgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Buienalarm
[ afbeelding ]
Buienradar
[ afbeelding ]
Ik ben toch goddomme Erwin Kroll niet of wel. Die sattelietplaatjes zijn veels te klein en ik weet dan niet welke pixel mijn woonplaats is, die grafiek, dan zie je gewoon precies wanneer de bui afneemt of start. Daar maak ik wel vaak gebruik van.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is al een heel ander beeld dan vanmorgen, toen gaf buienalarm heel de dag matige neerslag aan voor morgen.
Sowieso heb je geen reet aan dit plaatje, je moet de satellietplaatjes zien met de wolken die voorbij komen.
Nou buienradar had dus gelijk, het blijft heel de dag droog en later in de middag kans op een beetje regen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Buienalarm
[ afbeelding ]
Buienradar
[ afbeelding ]
Hier hebben andere apps het nu verminderd en zegt buienradar juist regen hihhiquote:Op zondag 20 juli 2025 07:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou buienradar had dus gelijk, het blijft heel de dag droog en later in de middag kans op een beetje regen.
Hoef ik dus niet over te stappen. Merk ik wel vaker dat andere apps te snel roepen dat er regen komt terwijl het gewoon droog blijft. Heb er verschillende geprobeerd afgelopen jaren en uiteindelijk toch bij Buienradar blijven hangen.
hier een orkaan nuquote:Op zondag 20 juli 2025 07:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou lekker accuraat man, het is gewoon droog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |