SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dan noemen we hem voortaan Yetiquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:08 schreef kwiwi het volgende:
Gergi ligt in de tuin te slapen op een zonnebedje. Ben benieuwd hoe lang het duurt, het wordt 10 graden vannacht
De temperatuur is misschien nog wel het minst erg. Muggenbulten enzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:08 schreef kwiwi het volgende:
Gergi ligt in de tuin te slapen op een zonnebedje. Ben benieuwd hoe lang het duurt, het wordt 10 graden vannacht
Het is hier nog 22 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het mag nog wel wat afkoelen hier.
Nee die komen alsnog naar mij. Door de deur, door de hor, en vervolgens over de laatste horde.. het laken..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:23 schreef Shii het volgende:
[..]
De temperatuur is misschien nog wel het minst erg. Muggenbulten enzo.
Bzzzquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die komen alsnog naar mij. Door de deur, door de hor, en vervolgens over de laatste horde.. het laken..
Wat voor enge muggensoort hebben ze daar in Zwitserland danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die komen alsnog naar mij. Door de deur, door de hor, en vervolgens over de laatste horde.. het laken..
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarbinnen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
Was vandaag in Nijmegen om schoonzusje en nichtje binnen te halen.
Aaahquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja figuurlijk. Maar de vierdaagse idd.
Tussen de ongure figuren?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
25 minuten vertraging. Maar ik ben al blij dat ik niet op een stationsbankje hoef te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |