Mannen laatste tijd , in hun bovenkamer betekend daten = een vrouw saai of ongeintresserd of agresief neuken, Dus = Mannen die daten = zijn slecht?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:19 schreef Bargehassus het volgende:
En wat is de klacht?
Mijn klacht: Onbegrijpbare klacht.
Ik ben man maar ok tijdens het kiezen van de naam koos ik de naam van een toverplant die zowel mannelijk als vrouwelijk kan zijn maar ok was achteraf bekeken niet erg slim? Denken mensen dat ik een vrouw ben omdat marretak vrouwelijk klinkt?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:53 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik ben man maar ok tijdens het kiezen van de naam koos ik de naam van een toverplant die zowel mannelijk als vrouwelijk kan zijn maar ok was achteraf bekeken niet erg slim? Denken mensen dat ik een vrouw ben omdat marretak vrouwelijk klinkt?
Bij welke groenteboer haal jij je bananen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
als je mij date weet je 100% zeker dat je een banaan van 24cm koud de anjer in gebeukt krijgt
Soms,ik wil niet zeggen dat dat bij jou het geval is, kan je bij hoofdpijn klachten meer dan een, bijv 10 mogelijke redenen aanwijzen,quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:05 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Als dat alles was. Ik krijg hoofdpijn van de OP.
Ja hoor, gaat vanzelf over. Ik moet mezelf er gewoon van weerhouden jouw schrijfsels te lezen .quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:29 schreef marretak het volgende:
[..]
Soms,ik wil niet zeggen dat dat bij jou het geval is, kan je bij hoofdpijn klachten meer dan een, bijv 10 mogelijke redenen aanwijzen,
ja ik type wel kuthollands in die zin dat ik meertalig ben en dat vaak ten koste gaat van gezond hollands, in dat geval excuus? Heb je wel pijnstillers in huis of een anders een leker sterk drankje of maak een kruidige kippesoep ofzo?
De ene meertalige is niet de ander, heb medelijden,quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:45 schreef Innisdemon het volgende:
Meertaligheid is geen excuus, dat ben ik ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |