die was leuk jaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
gewoon aan @:flippingcoin vragen Topicreeks: Ik bepaal hier welk dier jij bent #1
Die 2 moeten andersomquote:
Ik weet hem nog.quote:
Je moet jezelf toch lekker relevant houden? De ene helft van NL houdt de andere helft in leven. Denk aan bedrijven zoals Randstad en alle talloze kleine bedrijfjes (die heul niet witwassen) die zogenaamd voorzien in personeelsdiensten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:29 schreef vosss het volgende:
Dat soort bullshit is toch al jaren niet meer zogenaamd hip?
Er zit nogal een verschil tussen werken in het basisonderwijs en de kinderopvang…quote:Op zondag 20 juli 2025 05:12 schreef DjVero het volgende:
Dus je schoonmoeder gaat van de ene kutbaan met kutkinderen naar de andere kutbaan met kutkinderen, ook nog eens met kutvragen tijdens een kut-sollicitatie?
Goed bezig!
Akkoord met de klacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:43 schreef MisterFox het volgende:
Even namens mijn schoonmoeder: die is na 40 jaar met diepe frustratie en ergernis het onderwijs uitgegaan. En helemaal terecht, want er is tegenwoordig weinig zo kut als werken in het onderwijs. Ze laat een klas met 30 basisschoolleerlingen achter haar.
Nu wil ze gaan werken bij de kinderopvang. Natuurlijk zijn dat grote commerciële boeren met een hippe HR-afdeling. Het lijkt wel alsof je bij de NS gaat werken of een ander kutbedrijf.
Tijdens de onboarding krijgt ze dan vragen zoals “ waar kunnen wij jou ‘s nachts wakker voor maken?” of “wat is jouw animal spirit?”![]()
Wat mij betreft zijn gepaste antwoorden:
“Als je doel is om intelligentie te filteren met domme vragen, dan ben je goed bezig. Maar stel nog één keer een vraag als ‘Waar kunnen we je ’s nachts voor wakker maken?’ en ik stel voor dat je jezelf wakker maakt — om een echte baan te zoeken.”
Of
“Waar je me ‘s nachts voor wakker kunt maken? Voor een HR-vrij sollicitatieproces zonder kinderachtige vragen als deze. Of misschien voor een gesprek dat draait om echte inhoud in plaats van LinkedIn-psychologie uit 2014. Maar goed, als ik dan toch moet kiezen: een kop sterke koffie en een vacature die geen buzzwords bevat zou ook volstaan.”
“Als deze vragen representatief zijn voor het intelligentieniveau hier, dan ben ik waarschijnlijk overgekwalificeerd door op te komen dagen.”
Richard heeft gewoon zin in een geile snol in bed.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
HR 😅
Alleen interessant als t lekkere wijven zijn, maar dan nog zijn ze volgeschminkt met douglas make-up. Hier laatst 1 met een strakke grijze legging, strak truitje waar de borsten klaagden over dat ze geen lucht kregen.
Lekker rondparaderen en heey! en haaai! De hele dag 🤢
Richard van ict maar lopen geilen op hun ik zei ‘man hou toch op! Die stille meid van boekhouding is veel interessanter in bed dan die make-up dozen!
Richard heeft 3 kids en een hele knappe vrouw die elke dag moe is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:44 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Richard heeft gewoon zin in een geile snol in bed.
Die meest linker heeft wel wat weg van Maximilian.quote:
Begin jij nou ook al?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Zijn alleen goed om hoofd te geven
De glazige 'Gen Z stare', bedoel je?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:12 schreef Nemmarith het volgende:
ik zou ze gewoon aankijken zoals Gen Z tegenwoordig kan.
Je hebt ze niet een beetje uitgelachen? Ik zou het niet droog kunnen houden als ik tegenover zo'n clown zou zitten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik geloof dit gelijk.
Ik heb eens gesolliciteerd op een baan die qua niveau iedereen en z'n moeder kon doen. Order picken en scannen. Hier hoef je geen academische opleiding voor gehad te hebben toch?
"Als je een dier zou kunnen zijn, welk dier zou je willen zijn en waarom?"
"Hoeveel golfballen passen er volgens jou in een bus?"
"Hoe zou jij muziek uitleggen aan iemand die doof is?"
De volgende dag ben ik maar bij een palletsorteerder gaan werken.
Nee, ik vroeg of dat de standaard sollicitatie methode was hier. Hij zei "ja". Toen ben ik opgestaan en weggegaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:12 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Je hebt ze niet een beetje uitgelachen? Ik zou het niet droog kunnen houden als ik tegenover zo'n clown zou zitten.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik geloof dit gelijk.
Ik heb eens gesolliciteerd op een baan die qua niveau iedereen en z'n moeder kon doen. Order picken en scannen. Hier hoef je geen academische opleiding voor gehad te hebben toch?
"Als je een dier zou kunnen zijn, welk dier zou je willen zijn en waarom?"
"Hoeveel golfballen passen er volgens jou in een bus?"
"Hoe zou jij muziek uitleggen aan iemand die doof is?"
De volgende dag ben ik maar bij een palletsorteerder gaan werken.
als dat echt gebeurd is, ben je nu mijn held!quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of dat de standaard sollicitatie methode was hier. Hij zei "ja". Toen ben ik opgestaan en weggegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |