33% had dus best gekund.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schmid, Demare, Girmay, Reinders, Merlier en Mezgec als ik zo kijk.
Laat de wouten binnenvallen bij UAEquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vijf man voor plek drie. Erg leuk. Graag UAE en VLAB niet meer laten meerijden
Girmay had nog wel iets harder gekundquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die Reinders met zijn blinde zelfvertrouwen, ja prima tijd niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij rijdt toch nog in het wit?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:40 schreef H.Vviv het volgende:
Evenepoel zit er helemaal doorheen. Die geeft morgen op.
3 daarvan rijden ook voor wit, zitten alledrie binnen de minuut.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vijf man voor plek drie. Erg leuk. Graag UAE en VLAB niet meer laten meerijden
Ja, maar daar kan hij er nog wel doorheen zitten toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij rijdt toch nog in het wit?
Gisteren nog.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar heeft Roglic eigenlijk al die tijd verloren?
Ongeveer elke lastige rit in week 1? En gisteren nogquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een beetje hier en daar overalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jawel, maar doelde op het 'die geeft morgen op' gedeelte.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan hij er nog wel doorheen zitten toch?
Dat begon al met de verkeerde waaier in rit 1 en sindsdien overal een beetje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar heeft Roglic eigenlijk al die tijd verloren? Ten opzichte van de top-10 minus de top-2 voor de duidelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |