Lekker hoor!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Toen het enige vegetarische wat je kon krijgen wiet en peuken waren,
De absolute doodsteek van alle gekkigheid. Vroeger kwam iemand nog wel eens poedelnaakt voorbij marcheren of was er openlijk seks of een complete orgie. Niets was te gekquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mensen zijn zich er anno nu bewust van dat elke rare, spontane beweging op YouTube, TikTok, Dumpert, enzovoort kan belanden.
Afwijkende kleding zie je om dezelfde reden ook niet veel meer.
Bekende naam, maar nooit geweest. Meestal waren het vrienden en bekenden die wat organiseerden zoals in het voormalige gerechtsgebouw in Rotterdam dat in de jaren '90 leeg stond na verhuizing. Het thema was Judgement Night met verschillende vertrekken met een eigen stijl muziek. In de betonnen kelder was het keiharde hardcore waar je bijkans gekneusde ribben aan overhield door de onbenullig bass, of bij Gist Brocades in Delft wat leeg stond omdat het even later gesloopt zou worden voor de aanleg van de spoortunnel. Later voornamelijk legale feesten zoals in het pakhuis in Rotterdam of de Off Corso. De laatste illegale feesten waren tijdens coronaquote:
Tijdens corona was elk feestje illegaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
De absolute doodsteek van alle gekkigheid. Vroeger kwam iemand nog wel eens poedelnaakt voorbij marcheren of was er openlijk seks of een complete orgie. Niets was te gek
[..]
Bekende naam, maar nooit geweest. Meestal waren het vrienden en bekenden die wat organiseerden zoals in het voormalige gerechtsgebouw in Rotterdam dat in de jaren '90 leeg stond na verhuizing. Het thema was Judgement Night met verschillende vertrekken met een eigen stijl muziek. In de betonnen kelder was het keiharde hardcore waar je bijkans gekneusde ribben aan overhield door de onbenullig bass, of bij Gist Brocades in Delft wat leeg stond omdat het even later gesloopt zou worden voor de aanleg van de spoortunnel. Later voornamelijk legale feesten zoals in het pakhuis in Rotterdam of de Off Corso. De laatste illegale feesten waren tijdens corona
Wij handelden naar zijn voorbeeldquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tijdens corona was elk feestje illegaal
Tenzij je Ferd Grapperhaus heette
Die EAW speakers zorgen gewoon voor verkoeling bij gebrek aan een aircoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ging ook altijd vaak (maar nooit lang) voor de speakers staan
Die luchtdruk die je dan door je lichaam voelt gaan.
Rammstein in Feyenoord en dan bij de Rotte de boel voelen trillenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ging ook altijd vaak (maar nooit lang) voor de speakers staan
Die luchtdruk die je dan door je lichaam voelt gaan.
Geluid in de legendarische Sporthallen-Zuid en de nog legendarischere Energiehal (RIP) waren ook altijd
En van de Vechtsebanen herinner ik mij nog goed dat van veraf het gebouw hoorde' trillen' (RENG RENG RENG).
Al weet ik niet of dat iets zegt over de kwaliteit van de boxen of van het pand
Central Studios () ook goed geluid, de hallen hadden een directe open verbinding met elkaar, maar zodra je paar meter een hal binnen liep, hoorde je de andere hal niet meer
En natuurlijk Club X
En na al die jaren geen gehoorproblemen
Ik hou wel van het industriële. Vaak zijn oude fabriekspanden de beste locatiesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel gaaf hoor die ruïne op de achtergrond in de spotlight! Zie eruit als een heerlijk feestje
Geen gedoe, puur de muziekquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hou wel van het industriële. Vaak zijn oude fabriekspanden de beste locaties
Airport Weeze, die bunkersquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hou wel van het industriële. Vaak zijn oude fabriekspanden de beste locaties
Dat zegt me eigenlijk niksquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Vertel me asjeblieft dat jullie vroeger naar her befaamde Sneakers (herinner ik me de naam verkeerd?) zijn geweest
Weet ik veel, ik was veel te jong. Iets voor ik denk 2000 kwam ik bij mijn neefjes en die hadden MP3tjes in winamp (!) met live dance muziek en ik dacht uit Den Haag. Ik dacht sneakers ofzoietsdergelijks maar misschien was het gewoon innercity. De eerste keer dat ik het hoorde wist ik niet wat me overkwam, dat wilde ik meemaken! Dat feest nooit meegemaakt, paar jaar later was ik natuurlijk wel naar het geexplodeerde commerciële mysteryland, dance valley, asot etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zegt me eigenlijk niks
Wat is vroeger in dit geval en waar lag dat?
Dat mensen langer dan 5 minuten naar dit soort 'muziek' kunnen luisterenquote:
Ok boomer.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mensen langer dan 5 minuten naar dit soort 'muziek' kunnen luisteren
Ben je eind twintig al een boomer?quote:
Leeftijd maakt niet uit als je klaagt als een opa.quote:
Nature One terrein heeft ook van die bunkers, heerlijk feest is dat.quote:
En een beetje licht hè, want anders bots je overal tegenaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En een beetje licht hè, want anders bots je overal tegenaanZoals dit pand:
https://maps.app.goo.gl/vSN6axLPHMfin18S9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |