220 erop zetten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zo een geweldig stoere ebike, staat vaak op de oprit om de buren jaloers te maken. Zo ook gisteren. Ik kijk regelmatig uit het raam om die te bewonderen, maar gisteren dus zag ik de kat van de buren aan mijn kettingslot knagen!
Dus ik zo naar buiten, zo van kssst, ga weg jaarling, mijn fiets is duur enz enz enz. Die kat zo naar me kijken wat moet jij nou ik doe niks jongeh en dan gewoon doorknagen he, de lelijke wtfer. Dus ik zo weer naar binnen, op het raam kloppen, werkt niet.
Klacht: straks geen kettingslot meer over
HB!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:20 schreef Näsenbar het volgende:
Wat we al wisten wordt nu bevestigd, TS is een oude man.
HB is wat je zegt als je weet dat ik gelijk hebquote:
Hij zegt altijd HB als je in z'n topic post...quote:Op zondag 20 juli 2025 20:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
HB is wat je zegt als je weet dat ik gelijk heb
Echt?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij zegt altijd HB als je in z'n topic post...
HB!quote:
quote:
Akkoord met de klacht. Een additionele klacht is ook dat de kat niet naar jou luistert.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zo een geweldig stoere ebike, staat vaak op de oprit om de buren jaloers te maken. Zo ook gisteren. Ik kijk regelmatig uit het raam om die te bewonderen, maar gisteren dus zag ik de kat van de buren aan mijn kettingslot knagen!
Dus ik zo naar buiten, zo van kssst, ga weg jaarling, mijn fiets is duur enz enz enz. Die kat zo naar me kijken wat moet jij nou ik doe niks jongeh en dan gewoon doorknagen he, de lelijke wtfer. Dus ik zo weer naar binnen, op het raam kloppen, werkt niet.
Klacht: straks geen kettingslot meer over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |