Jaaa, zo’n soort wc!quote:Op zondag 20 juli 2025 15:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Zo'n WC in Frankrijk bij een tankstation? Eigenlijk een soort vloerbak met in het midden een gat en daarnaast twee verhogingen en daarop ga je met je schoenen in gehurkte houding staan met je broek naar beneden?
Bestaan die dingen eigenlijk nog?
Best bijzonder, zo dromen lijkt me.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:48 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja dat voelt wel prettig maar tegelijk voel ik me schuldig omdat ze niet weten dat ik meekijk.
Ja ik heb altijd gedroomd dat ik kan 'vliegen'.quote:Op maandag 21 juli 2025 04:49 schreef FrequentieHouder het volgende:
[..]
Best bijzonder, zo dromen lijkt me.
Heb je dat altijd al gekunt? Dat rondzweven?
Dat inderdaad, maar wat betekent het??quote:Op maandag 21 juli 2025 03:45 schreef FrequentieHouder het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier ook, vreselijk vieze plee of iedereen kan je zien.
Of ze zijn allemaal bezet….
Of jevkunt bijna de deur niet door hahaha.
Wc staat psychologisch voor loslaten of uiten.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:17 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar wat betekent het??
Eerder schreef ik of je dat altijd al gekunt hebt, om te vliegen. Er wordt wel gezegt dat als je vliegt in je droom, dat je uitreedt. Dat je energielichaam uitreed uit je lijf s’nachts. Nou wordt dat sowiezo wel gezegd, dat we uittreden uit ons lichaam als we slapen.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd gedroomd dat ik kan 'vliegen'.
Droom het niet zo vaak meer als vroeger. Als kind droomde ik het vaker. Heb ook een voorspellende droom gehad. Dat ik met een auto het water inrij. Deze droom begon ongeveer toen ik 5 jaar was en toen ik 22 was gebeurde het. 'Het is zover' en er was een arm die me vasthield toen ik over de kop ging. Mijn ouders hadden een Mercedes met een open dakje waar ik blij mee was want zo kon ik eruit zei ik als kind.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 00:53 schreef FrequentieHouder het volgende:
[..]
Eerder schreef ik of je dat altijd al gekunt hebt, om te vliegen. Er wordt wel gezegt dat als je vliegt in je droom, dat je uitreedt. Dat je energielichaam uitreed uit je lijf s’nachts. Nou wordt dat sowiezo wel gezegd, dat we uittreden uit ons lichaam als we slapen.
Dat geloof ik ook wel. Maar het is aan een ieder, of je dat gelooft of niet.
Ik geloof dat met vliegen je ook echt in bepaalde astrale velden of ruimtes kunt vliegen. En het ook goed kunt merken met een uitdijend bewustzijn want het gevoel kan zo goed zijn.
Ja, dat is wel heftig. Zo’n voorspellende droom.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:26 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Droom het niet zo vaak meer als vroeger. Als kind droomde ik het vaker. Heb ook een voorspellende droom gehad. Dat ik met een auto het water inrij. Deze droom begon ongeveer toen ik 5 jaar was en toen ik 22 was gebeurde het. 'Het is zover' en er was een arm die me vasthield toen ik over de kop ging. Mijn ouders hadden een Mercedes met een open dakje waar ik blij mee was want zo kon ik eruit zei ik als kind.
Nu droom ik af en toe dat ik een vliegtuig neer zie storten. Hopenlijk komt die niet uit.
No, meer mijn EI, eigen systeemquote:Op zondag 27 juli 2025 13:41 schreef RedShoe het volgende:
Gebruiken jullie ook AI om dromen te ontcijferen?
Rare is dat zelfs kleine, soms schijnbaar onbelangrijke dingen iets van betekenis kunnen hebben.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:18 schreef StevenHyde het volgende:
Ik droomde vorige nacht over dat ik ruzie had met Mark van Bommel. Ik riep lul naar hem op straat en toen werd hij agressief.
Ik vond het altijd een vervelend voetballer. Maar ben een benieuwd naar de betekenis van deze droom
Hij is een bekende voetballer. Jij vindt hem een vervelende voetballer, maar uiteraard kunnen andere mensen daar anders over denken.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:18 schreef StevenHyde het volgende:
Ik droomde vorige nacht over dat ik ruzie had met Mark van Bommel. Ik riep lul naar hem op straat en toen werd hij agressief.
Ik vond het altijd een vervelend voetballer. Maar ben een benieuwd naar de betekenis van deze droom
Je droom lijkt een gevoelstoestand weer te geven in jezelf.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:32 schreef RedShoe het volgende:
Ik droomde over een feest, waar ik me alleen voelde tussen heel veel mensen. Ik raakte al mijn vrienden kwijt en kon ze niet meer vinden.
Het feest stond vol met mensen van mijn werk die mij vroegen om bepaalde dingen te regelen.
Hahaha, geweldig.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:07 schreef Armani XL het volgende:
Ik droomde laatst opeens dat Nick Cave met ons wilde gaan stappen naar een club, alleen toen werd hij gebeld door zijn vrouw dat z'n tienerdochter een puist op haar wang had dus hij moest meteen terug naar Australië.
Dat herken ik. Het flitst van het ene verhaal naar het andere.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn dromen zijn vaak zo 'random' dat er niet eens echt een verhaal van te maken is.
Vaak echt dat ik wakker word en me iets herinner als:
- Ik zat in een auto bij iemand, maar de motor wilt niet starten
- Toen waren we opeens in een discotheek
- Vervolgens ben ik een potje aan het kaarten met willekeurige mensen die ik niet ken
- Ik zit in een restaurant en de serveerster is een oud klasgenoot van me
- einde
En dat dus allemaal in dezelfde droom, soort van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |