harentrekken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
Ik schakel net in. Duitsland nu al rood, hoe dan?
Bitchfight.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
Duitse speelster wilde de extensions van tegenstander hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
Dat heb ik ff mooi gejinxtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit lijkt me wel gespeeld, zeker als de Duitsers zo frusti blijven.![]()
Ook wel pech met die blessure maar die rode kaart was echt oliedom
Inderdaad, dat waren gewoon ongewenste intimiteiten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is dit geen kaart, scheids?
Ook net ff teruggekeken... Was het niet zo dat dr nagels in die kluwen haar vast kwamen te zitten bij een licht schouderduwtje ?quote:
Dat zou ook kunnen. Geen idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook net ff teruggekeken... Was het niet zo dat dr nagels in die kluwen haar vast kwamen te zitten bij een licht schouderduwtje ?
Dat moet haast wel, want mannen hebben niet zulke nagels en Rene van Rijswijk heeft zo nooit een tegenstander rood aangesmeerd, dus als dat geen bewijs is...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook net ff teruggekeken... Was het niet zo dat dr nagels in die kluwen haar vast kwamen te zitten bij een licht schouderduwtje ?
Die Franse viel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeoz is dit een vrije trap voor Frankrijk?
En geen geel ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeoz is dit een vrije trap voor Frankrijk?
Vermoeden van.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Franse viel.
Dan is het een vrije trap voor Frankrijk. Zo gaat dat.
Oh ja, stom dat ik dat niet wist.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Franse viel.
Dan is het een vrije trap voor Frankrijk. Zo gaat dat.
Ik denk dat ze alleen de rode kaart op zak heeft.quote:
Lijkt me sterk. In contaktsporten moeten de nagels kort zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:42 schreef chufi het volgende:
contactsporten zijn toch vechsporten .... en hoe kort is kort en worden die dan bij alle dames gemeten voor de wedstrijd of bij een invalbeurt ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:52 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. In contaktsporten moeten de nagels kort zijn.
Ze worden toch ook gecontroleerd op sierraden ? dan kunnen ze ook meteen kijken hoe lang de nagels zijn... En ik denk dat ze kunstnagels ook afkeuren..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
contactsporten zijn toch vechsporten .... en hoe kort is kort en worden die dan bij alle dames gemeten voor de wedstrijd of bij een invalbeurt ?
Ik hoop het niet, strafschoppenseries wil ik zienquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit moet Frankrijk toch binnen 90 minuten kunnen binnen hengelen, zou je zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |