Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ja en lekker steun trekken doen wij al jaren hahhaa
Dan ben ik blij dat ik hem niet begreep. Slaat namelijk nergens op. Maar de Bosjeswachter speelt wel vaker op mijn persoon. Dat is vaker bij mensen die opkijken en jaloers zijn.quote:
Vanwaar deze vraag? Als er iemand open is over zichzelf ben ik het wel. Zoek en gij zult vinden. Verder voel ik de behoefte niet om me tegen jou te verantwoorden. Dat voel ik sowieso zelden En al helemaal niet tegen kutnewbies.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:15 schreef Twiitch het volgende:
Zou de topicstarter ooit een dag in z'n leven gewerkt hebben.
lol u madquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Als er iemand open is over zichzelf ben ik het wel. Zoek en gij zult vinden. Verder voel ik de behoefte niet om me tegen jou te verantwoorden. Dat voel ik sowieso zelden En al helemaal niet tegen kutnewbies.
Nee hoor. Dan ken je me niet. Komt nog wel.quote:
Werken alle pvv stemmers bij frontex ofzowat?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:22 schreef Rozevla het volgende:
Je druk maken om wat letterlijk iedereen daar in dat mongolen clubje doet![]()
Ik heb al een laars in maat 52 klaar staan om al die buitenlanders de grens over de trappen nader we weer de PVV de grootste hebben gestemd![]()
PVV LETS GO !!!!!!
Zolang je maar gelukkig bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik doe ook niks en ik verdien stukken minder
Helaas is een groot deel van het electoraat bereid ze te geloven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
Had eigenlijk niet anders verwacht. Veel roepen, weinig klaarspelen en intussen maar roepen dat ze zo tegengewerkt worden. Wat ook bizar is; als je zelf niet werkt, kun je ook niet tegengewerkt worden
Waarom lach je daar overquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik moet toch altijd wel een beetje lachen als mensen die zelf een uitkering hebben, het gaan hebben over mensen die niets doen maar wel belastinggeld opstrijken.
Wat is er leuk aan oprechte bezorgdheid voor het oprukkend fascisme en dat het als normaal wordt gezien:?quote:
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 20 juli 2025 07:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Omdat beiden hetzelfde doen, alleen de hoogte van het bedrag verschilt.
Blijkbaar wel, anders had je überhaupt niet op hem gereageerdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Als er iemand open is over zichzelf ben ik het wel. Zoek en gij zult vinden. Verder voel ik de behoefte niet om me tegen jou te verantwoorden. Dat voel ik sowieso zelden En al helemaal niet tegen kutnewbies.
Op wie ook alweerquote:Op zondag 20 juli 2025 07:57 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders had je überhaupt niet op hem gereageerd
quote:
Arme leerlingen. Besef wel dat de slimste leerlingen de leerlingen zijn die de meeste vragen stellen.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Les geven doe ik alleen doordeweeks, dus ik laat het hier maar bij.
Na het afgelopen debacle gaat er geen enkele partij meer met de pvv in zee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:22 schreef Rozevla het volgende:
Je druk maken om wat letterlijk iedereen daar in dat mongolen clubje doet![]()
Ik heb al een laars in maat 52 klaar staan om al die buitenlanders de grens over de trappen nader we weer de PVV de grootste hebben gestemd![]()
PVV LETS GO !!!!!!
Ik doe al 25 jaar vrijwilligerswerk op FOK! Ik durf te stellen dat mijn bijna miljoen bijdrages meer hebben betekend voor Nederland dan dit gepeupelquote:Op zondag 20 juli 2025 14:21 schreef the-eye het volgende:
Bij een verantwoordelijke baan hoort een bijpassend salaris. Wees blij dat deze mensen het willen doen
Niet gelezen.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Na het afgelopen debacle gaat er geen enkele partij meer met de pvv in zee.
Dus tenzij ze 76 zetels pakken, gaat ze ze helemaal niks meer doen.
En dan nog, nu waren ze de grootste, zaten ze in het kabinet én hadden ze Asiel en Migratie als ministerspost.
En dan alsnog niks klaarspelen.
En nog sterker, daags nadat Wilders zelf de stekker eruit trok, diende Baudet nota bene een motie in om alsnog serieus te kijken naar die 10 punten van Wilders.
En wie stemde tegen?
Juist ja, de pvv stemde tegen hun eigen punten...
Maar vooral weer op deze clowns blijven stemmen
Krijg een beetje 1933-1945 vibes bij deze reactie. Alleen werden de Joden naar concentratiekampen getrapt. Tikkeltje erger, maar toch...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:22 schreef Rozevla het volgende:
Jij was in die periode erbij ?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Krijg een beetje 1933-1945 vibes bij deze reactie. Alleen werden de Joden naar concentratiekampen getrapt. Tikkeltje erger, maar toch...
Is dit relevant?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |