SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 17-07-2025 21:45:51 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik.quote:https://en.wikipedia.org/wiki/Mono_no_awarequote:Mono no aware (物の哀れ),[a] lit. 'the pathos of things', and also translated as 'an empathy toward things', or 'a sensitivity to ephemera', is a Japanese idiom for the awareness of impermanence (無常, mujō), or transience of things, and both a transient gentle sadness (or wistfulness) at their passing as well as a longer, deeper gentle sadness about this state being the reality of life.🐙![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik.
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mono_no_awareAh!
![]()
Dus misschien kom ik je binnenkort hier in het dorp tegenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
De dependance van het Baudartius.Ja ik weet waar jouw huis zo ongeveer woont!
Da's inderdaad dichtbij!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
echt op de NPO. ze doen meer reality shows.
Boer zoekt vrouw
B&B
ik vertrek
naja zo kan ik nog een lijst noemen, allemaal gefinancierd door onze belasting centen.
En snap want soms zijn het leuke programma's. Maar dan zijn ze heel erg afgeweken van wat het doel is van een publieke omroep wat iedereen gratis moet kunnen krijgen he?
NL het eerlijke onafhankelijk nieuws vooral. dat ze er wat shows bij doen wmb best.
Maar dat is niet het doel van een door (ons als NL gefinancierde omroep).
Ik wil dat ze nieuws neutraal brengen. en kritisch zijn op alles wat bv ook de regering doet en het aan de kaak stellen.
Net als alle andere schimmige praktijken, wat een Zembla deed of andere, maarja die worden beste de kop om gedraaid he.Do what you love, love what you do!![]()
jij ziet hem lopen(herkend mini) en Tot weet niet dat jij het bentquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus misschien kom ik je binnenkort hier in het dorp tegen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee mensen willen enkel serieus geneuzel op 3 zendersquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:47 schreef kree het volgende:
echt op de NPO. ze doen meer reality shows.
Boer zoekt vrouw
B&B
ik vertrek
naja zo kan ik nog een lijst noemen, allemaal gefinancierd door onze belasting centen.
En snap want soms zijn het leuke programma's. Maar dan zijn ze heel erg afgeweken van wat het doel is van een publieke omroep wat iedereen gratis moet kunnen krijgen he?
NL het eerlijke onafhankelijk nieuws vooral. dat ze er wat shows bij doen wmb best.
Maar dat is niet het doel van een door (ons als NL gefinancierde omroep).
Ik wil dat ze nieuws neutraal brengen. en kritisch zijn op alles wat bv ook de regering doet en het aan de kaak stellen.
Net als alle andere schimmige praktijken, wat een Zembla deed of andere, maarja die worden beste de kop om gedraaid he.
Ik weet ook hoe ToT er uit ziet 🤣 en ToT tegen iedereen in een scootmobiel BOLK roepen 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij ziet hem lopen(herkend mini) en Tot weet niet dat jij het bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehe neuh, dat zou dan in combinatie moeten zijn met een nieuw bezoek aan mijn geboortedorp.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus misschien kom ik je binnenkort hier in het dorp tegen
Een jaar of 8 geleden heb ik overigens wel een huis vlak bij die van jou bezichtigd om te kopen, maar het is uiteindelijk een andere geworden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe ToT er uit ziet 🤣 en ToT tegen iedereen in een scootmobiel BOLK roepen 🤣🤣🤣![]()
![]()
dan issie wel druk
er rijden er genoeg
ik denk dat ik maandag even op de uitkijk ga zitten in Zutphen
En willekeurige oudjes vroegtijdig het graf in jagen door hen de schrik om het hart te laten slaan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe ToT er uit ziet 🤣 en ToT tegen iedereen in een scootmobiel BOLK roepen 🤣🤣🤣![]()
![]()
En dan hopen dat hij een ijsje gaat eten met Mini.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dan issie wel druk
er rijden er genoeg
ik denk dat ik maandag even op de uitkijk ga zitten in ZutphenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou het boeit me niet wat mensen anders kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mensen willen enkel serieus geneuzel op 3 zenders
maar de NPO is gefinancierd vanuit de NL staat. (ons dus) en oke verwacht wel dat die beetje onafhankelijk zijn.
wmb mogen al de entertainment programma's naar de commerciële en hoeven niet betaald te worden van mijn geld nl.
Boeit mij het wat of een boer weer een vrouw vond.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan hopen dat hij een ijsje gaat eten met Mini.![]()
![]()
hoevaak kijk jij NPO?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou het boeit me niet wat mensen anders kijken.
maar de NPO is gefinancierd vanuit de NL staat. (ons dus) en oke verwacht wel dat die beetje onafhankelijk zijn.
wmb mogen al de entertainment programma's naar de commerciële en hoeven niet betaald te worden van mijn geld nl.
Boeit mij het wat of een boer weer een vrouw vond.
1, 2 of 3?
en daarbij
je bent niet alleen op de wereld
jij kan dit willen, maar dat is niet wat iedereen wil
en de rest betaald net zo goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:hoe komt dat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: