Denk wel dat Cras droomt van de uitslagen van Monfortquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een keurige Maxime Monfort uitslag.
Zat ik met 35,12 best goedquote:
Kopgroep kreeg uiteindelijk wel maar heel weinig voorsprong (zodat Rodriguez niet te dichtbij zou komen… )quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:37 schreef H.Vviv het volgende:
Trentin heeft ook wel betere dagen gehad. Zat nog mee in de kopgroep en uiteindelijk op 43 minuten binnengekomen.
Dat zou de rest van de Tour wel eens anders kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kopgroep kreeg uiteindelijk wel maar heel weinig voorsprong (zodat Rodriguez niet te dichtbij zou komen… )
Daar hebben de UCI en ASO helemaal geen zin in, als ze al iets van bewijzen hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Een invalletje zou zomaar eens kunnen gebeuren.
Bij Bjarne?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Een invalletje zou zomaar eens kunnen gebeuren.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar hebben de UCI en ASO helemaal geen zin in, als ze al iets van bewijzen hebben.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:37 schreef Ericr het volgende:
Niet vergeten, in 1996 was Hautacam de enige klim van betekenis in de rit. Niet vergelijkbaar dus met vandaag. In de 36 was al bizar, bijna in de 34 is de beste prestatie ooit misschien. Riis op Hautacam is altijd de graadmeter geweest maar daar waren de omstandigheden anders en we weten welke waarden Riis had toen.
Dit is beyond mutant.
Maar ook 30 jaar gedateerd materiaal en begeleiding. Gun die man zijn record.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:37 schreef Ericr het volgende:
Niet vergeten, in 1996 was Hautacam de enige klim van betekenis in de rit. Niet vergelijkbaar dus met vandaag. In de 36 was al bizar, bijna in de 34 is de beste prestatie ooit misschien. Riis op Hautacam is altijd de graadmeter geweest maar daar waren de omstandigheden anders en we weten welke waarden Riis had toen.
Dit is beyond mutant.
Pogacar is ook een stuk populairder dan Armstrong.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee.
Toen bij team Amstrong was ook na zware externe druk, die nu ontbreekt
Zeker. Als ze eenmaal daar maar de oogkleppen afgooien. Ook stick to the plan heeft een houdbaarheidsdatum. En als die Trien van Vingegaard nog wat wil vertellen misschien rotte tomaten gooien als teambuilding organiseren. Want manlief zelf heeft net zoveel (leiderschap) laten zien als een stoeptegel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat er nog maar 1 succesplan is en dat is binnenvallen in het hotel
En je hebt kans dat ze er allemaal aanzitten (iets nieuws?) en dan verneuk je de hele sportquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pogacar is ook een stuk populairder dan Armstrong.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |