Je slingert dit soort beschuldigingen i.i.g. niet zomaar de media in. Dan ga je naar de politie.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:49 schreef Aberkullie het volgende:
Als het aan Kim-Holland en Ootjekatootje ligt moeten vrouwen zich overal maar gewoon lekker laten aanranden en vervolgens hun bek houden want zij klaagden er ook niet over
Je hebt geen idee waarover je praat, ptts kan gewoon na jaren ontstaan, een aanranding is een ongewenste aanraking en dan niet echt als je per ongeluk iemand bil aanraakt in de drukte maar bewust de hand erop leggen of erin knijpen en dat kan gewoon een reden zijn voor pttsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het is een keuze om 30 jaar na dato jezelf op te stellen als 'slachtoffer' van een aanranding [wat dat ook mag betekenen in haar geval.. Een tik op de billen? Een lik in het oor? Werd ze stevig eens vastgepakt? Is dat een reden voor PTSS?
Verder weet jij niks van mij dus houdt je aannames maar voor je, aub. Danku.
Nee echt, een trauma van een verkeerd gevallen aanraking?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarover je praat, ptts kan gewoon na jaren ontstaan, een aanranding is een ongewenste aanraking en dan niet echt als je per ongeluk iemand bil aanraakt in de drukte maar bewust de hand erop leggen of erin knijpen en dat kan gewoon een reden zijn voor ptts
Dat kan gewoon, je hebt geen idee hoeveel impact dat kan hebben op iemandquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee echt, een trauma van een verkeerd gevallen aanraking?
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarover je praat, ptts kan gewoon na jaren ontstaan, een aanranding is een ongewenste aanraking en dan niet echt als je per ongeluk iemand bil aanraakt in de drukte maar bewust de hand erop leggen of erin knijpen en dat kan gewoon een reden zijn voor ptts
Dan spelen er toch wel meer dingen in je leven behalve die ene, ongewenste aanraking?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom over zaken waar je totaal geen verstand hebt, wannabe psycholoog 🤓quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Soms, maar mensen, en vooral mannen onderschatten de impact van een aanrandingquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan spelen er toch wel meer dingen in je leven behalve die ene, ongewenste aanraking?
Klopt, heb je die link van bnnvara al bekeken?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Soms, maar mensen, en vooral mannen onderschatten de impact van een aanranding
Nee die heb ik nog niet gelezenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, heb je die link van bnnvara al bekeken?
Het zal wel zijn om te doen alsof het algemeen probleem met mannen is.quote:
Is ze niet "aangerand" door een vrouw of een trans?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zal wel zijn om te doen alsof het algemeen probleem met mannen is.
Geen idee. Ik lees vooral iemand die vertelt wat het met haar heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zal wel zijn om te doen alsof het algemeen probleem met mannen is.
Over dom gesproken zsg, , ik weet heel goed waarover ik praat, idiootquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:14 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom over zaken waar je totaal geen verstand hebt, wannabe psycholoog 🤓
Ken je iemand die er ervaring mee heeft..?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Over dom gesproken zsg, , ik weet heel goed waarover ik praat, idioot
Ja, dat zie ik aan het niveau van je reacties en je gescheld continu. Toppertje ben jequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Over dom gesproken zsg, , ik weet heel goed waarover ik praat, idioot
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ken je iemand die er ervaring mee heeft..?
Gescheld continu dat valt best mee, je leest denk ik erg selectief, ja op reacties als die van jou ga ik inderdaad niet hoogstaand reagerenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik aan het niveau van je reacties en je gescheld continu. Toppertje ben je
Moet dat geneuzel hier? Die flauwekul heeft toch totaal niks met dit topic te maken .......quote:
En ik scroll een paar posts terug - domme kut reactie, idioot; reacties van niveau hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gescheld continu dat valt best mee, je leest denk ik erg selectief, ja op reacties als die van jou ga ik inderdaad niet hoogstaand reageren
Is toch belangrijk? Of het wel kán om een PTSS te krijgen (bijvoorbeeld) van een aanranding.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:32 schreef matspontius het volgende:
[..]
Moet dat geneuzel hier? Die flauwekul heeft toch totaal niks met dit topic te maken .......
Dat ga je aan onze wannebe psycholoog vragenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is toch belangrijk? Of het wel kán om een PTSS te krijgen (bijvoorbeeld) van een aanranding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |