abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218430092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 05:36 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Nee is ook gelul. 2017. Ik herinner me in mijn directe omgeving de eerste berichten dat jaar. En vergeet Jelle Brandt Corstius niet (zelfs al was dat gewoon een zielige meeluller), met zijn column.
[..]

Ik snap even niet wat je zegt, want 2017 was ook het jaar dat Milano met de hashtag opriep verhalen te delen. Dus als je even kan toelichten?

En ‘ook’ gelul? Wat nog meer dan? Ik blijf erbij dat de grote golf binnen Nederland wel redelijk is begonnen door Hofman, niet dat het nooit eerder in dit land is gebruikt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 6 augustus 2025 @ 15:29:39 #27
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218433648
quote:
17s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik snap even niet wat je zegt, want 2017 was ook het jaar dat Milano met de hashtag opriep verhalen te delen. Dus als je even kan toelichten?

En ‘ook’ gelul? Wat nog meer dan? Ik blijf erbij dat de grote golf binnen Nederland wel redelijk is begonnen door Hofman, niet dat het nooit eerder in dit land is gebruikt.
Dat 'de grote golf' in Nederland echt niet pas op gang kwam door Hofman. De grote golf was, ook binnen Nederland, al jaren eerder merkbaar vanuit de Verenigde Staten. Het begon bij Milano, maar ging al snel als een blinde vlek rond op social media waar men de hashtag ook op hun social media-pagina's plaatste, waarbij zij de uitleg en bedoeling weer van iemand anders gekregen hadden.

Er waren toen (2017 dus) al redelijk snel enkele misstanden die hier meteen publiekelijk aan de kaak gesteld worden door bekend en onbekend Nederland (ik denk dus aan de zaak Job Gosschalk en het verhaal rond Gijs van Dam), mede door de in een stroomversnelling geraakte zaak rond Weinstein in Amerika.

Dat het allemaal 'ook gelul' is is een veel te kort door de bocht zijnde uitspraak van mijn kant die kwam door het late tijdstip van posten, waarvoor excuses. :@ :*
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')